گزارشي از آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال
شنيده‌هاي زيادي درباره گزينه‌هاي پرويز مظلومي براي فصل آينده به گوش مي‌رسد از مذاكره با سيد جلال تا دور شدن نكونام از استقلال.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۳۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج، استقلالي‌ها يكي از تيم‌هاي فعال فصل نقل و انتقالات هستند و اين روزها ساختمان آبي رنگ باشگاه در سعادت آباد تهران روزهاي شلوغي را سپري مي‌كند و شنيده‌هاي زيادي درباره گزينه‌هاي پرويز مظلومي براي فصل آينده به گوش مي‌رسد از مذاكره با سيد جلال تا دور شدن نكونام از استقلال.

 پس از اينكه مهدي رحمتي به عنوان اولين خريد بزرگ استقلال، دوشنبه با آبي پوشان قرارداد بست و به تمرين اين تيم رفت، زمزمه‌ها درباره نام بازيكنان ديگري كه در ليست مظلومي قرار دارند و مذاكرات با آنها ادامه دارد به اوج رسيد. جواد نكونام و آندو تيموريان دو بازيكن سابق استقلال هستند كه گفته مي‌شود آبي‌ها براي بازگشت آنها تلاش مي‌كنند، هر چند خبر مي‌رسد كه حضور آندو منتفي است و نكونام هم هنوز به صورت جدي مذاكراتش را با استقلال آغاز نكرده است. جديدترين خبر درباره نقل و انتقالات استقلال، مذاكره اين تيم با سيد جلال حسيني مدافع سابق پرسپوليس است، مذاكره‌اي كه هر چند تكذيب مي‌شود اما خبر مي‌رسد كه سرمربي استقلال از مسئولان اين تيم خواسته است كه سيد جلال آبي پوش شود.

*نكونام مردد بين استقلال و سايپا

بازگشت جواد نكونام به استقلال يكي از هدف‌هاي بزرگ اين تيم در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر براي فصل آينده است. در حالي كه نكونام هفته گذشته در مصاحبه‌اي علاقه‌اش به بازگشت به استقلال را پنهان نكرده بود اما به نظر مي‌رسد آبي پوش شدن دوباره كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال به مشكل خورده است. اين را مي‌شود از صحبت‌هاي ديروز مسئول نقل و انتقالات استقلال بيرون كشيد؛ جايي كه او در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها مذاكره با نكونام را تكذيب كرده است. اين در شرايطي است كه پيش از اين آبي‌ها از مذاكره با نكونام خبر داده بودند و پيش بيني مي‌شد كه شماره شش سابق استقلال كه دو سال پيش پس از اختلاف با قلعه نويي از استقلال رفت، به اين تيم برخواهد گشت. با اين حال تحولات اين چند روزه نشان مي‌دهد كه نكونام از استقلال دور شده است، به خصوص اينكه مسئول كميته نقل و انتقالات باشگاه استقلال ديروز در اين باره گفت: « نكونام بازيكن بزرگي است و ما افتخار مي‌كنيم كسي مثل او را داشته باشيم، ولي من و باشگاه با او صحبت جدي نداشته‌ايم. »گفته مي‌شود اولويت اول مظلومي تمديد قرارداد با اميد ابراهيمي است تا در كنار روزبه چشمي تركيب خط هافبك استقلال را جوان‌تر كند اما در صورتي كه استقلال نتواند با بازيكن فصل گذشته خود تمديد قرارداد كند، مذاكرات با آندرانيك تيموريان و جواد نكونام آغاز مي‌شود.

در اين شرايط گفته مي‌شود نكونام مذاكراتي با سايپا داشته است و احتمال نارنجي پوش شدنش وجود دارد. مديران سايپا در روزهاي گذشته با نكونام كه در ليست مجيد جلالي قرار داشت، مذاكرات موفقيت آميزي داشته‌اند و به گفته مديرعامل سايپا، نكونام تا آخر هفته قرار است به پيشنهاد سايپا پاسخ دهد. بيت الله رضايي ديروز به خبرگزاري ايسنا گفت: «پيشنهاد باشگاه را به اطلاعش رسانديم و او از ما فرصت خواست تا روي آن فكر كند. نمي‌توانيم رقم پيشنهادي را بگوييم، ما رقم مورد نظرمان را به نكونام گفته‌ايم و او بايد در اين خصوص موافقت كند.»

*بازگشت آندو منتفي شد

آندو تيموريان يكي ديگر از بازيكناني بود كه در ليست مظلومي قرار داشت اما بازگشت او به استقلال منتفي شده است. تيموريان كه پيشنهاداتي از قطر دارد، گفته مي‌شود در صورت توافق براي ادامه فوتبالش به اين كشور عربي مي‌رود و در صورت عدم توافق، تيموريان در تبريز ماندني است و فصل آينده هم در تراكتور توپ خواهد زد.

*سيد جلال حسيني استقلالي مي‌شود؟

با اين حال اين روزها صحبت از آبي پوش شدن سيد جلال حسيني است. مدافع سابق پرسپوليس كه فصل گذشته در قطر بازي كرد، در فصل جديد در ايران مي‌خواهد به فوتبالش ادامه دهد. حسيني كه علاقه داشت دوباره به پرسپوليس برگردد وقتي ديد در ليست برانكو نامش نيست، با يك چرخش 180 درجه‌اي شايد فصل آينده استقلالي شود. شنيده مي‌شود استقلالي در روزهاي آينده قرار است مذاكره با اين مدافع ملي پوش را آغاز مي‌كنند. سيد جلال مي‌گويد: «من با استقلالي‌ها حرف زدم. مظلومي به عكس برانكو به من اعتقاد دارد. هواداران تيم فقط بدانند كه من تصميم به اين انتقال نداشتم اما اگر اين اتفاق بيفتد به دليل شرايطي است كه از سوي باشگاه پرسپوليس به من تحميل شده است.» اين در حالي است كه آبي پوش شدن حسيني با توجه به حضور در پرسپوليس، مي‌تواند حاشيه‌هاي زيادي را براي او به وجود بياورد. همين مسئله شايد سبب شود مدافع بي‌حاشيه فوتبال كشورمان ترجيح دهد در دقيقه نود قيد بازي در استقلال را بزند و با قرارداد با يك تيم ديگر از حاشيه‌ها دوري كند. براي روشن شدن اين موضوع بايد منتظر روزهاي آينده ماند و ديد آيا بمب بزرگ استقلالي‌ها در فصل نقل و انتقالات كه قرارداد سيد جلال با آبي‌هاست مي‌تركد يا خنثي مي‌شود.

ارسال نظرات