خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه با اشاره به برکات قرآن کریم گفت: این کتاب الهی نسخه شفا بخشی برای رفع تمام مشکلات و درمان همه دردهای بشر است.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۴۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری در مراسم انس با قرآن کریم که با حضور قاری برجسته مصری در مسجد جامع پاوه برگزار شد با استناد به آیات الهی افزود: قرآن حق است و چراغی روشن برای بشر تا از آن بهره خود را بگیرد.

وی اظهار کرد: هر کس در این راه و مسیر از قرآن بهره بگیرد سعادت دنیا و آخرت خویش را فراهم کرده وهرکس از آن بی بهره باشد موجب خسران دنیا و آخرت خود شده است.

ماموستا قادری با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام گفت: آنهایی که امروز به نام قرآن و اسلام مرتکب وحشیانه ترین اعمال و جنایت می شوند براستی نسبت به قرآن کریم و محتوا و مضمون این کتاب الهی جاهل هستند.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: آثار و تبعات این اعمال و حرکات غیرانسانی، اسلام هراسی در جهان و ایجاد اختلاف، تفرقه و کینه در بین مسلمانان است و مهمترین راهبرد برای مقابله با این فتنه، هوشیاری، بصیرت و افزایش آگاهی مسلمانان است.

ماموستا قادری این استقبال بی نظیر از محفل قرآنی را به ویژه توسط جوانان و نوجوانان نشان دهنده عمق علاقه مندی به قرآن عنوان کرد و افزود: براستی این حرکت مایه افتخار و مباهات این دیار است.

در ادامه این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان محلی و شهرستانی استاد رضا جمعه منصور قاری برجسته مصری با تلاوت دلنشین خود فضایی کاملا معنوی و روحانی را بر مسجد حاکم کرد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه واقع است.
ارسال نظرات