فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: آمریکا اولین کشور استفاده کننده از سلاح های ممنوعه و مرگبار و حامی تروریست ها در دنیا است.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۴۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

سرهنگ سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به روز هشتم تیر ماه روز مبارزه با سلاح های میکروبی و شیمیایی گفت: امروز که آمریکا و متحدان غربی اش که جزء بزرگترین تولید کنندگان سلاح های ممنوعه از جمله سلاح های اتمی، شیمیایی، و غیره هستند کشور ما را که خود قربانی سلاح های شیمیایی در هشت سال جنگ تحمیلی است به ساخت بمب اتم متهم می کنند در صورتی که هیچگونه ادله روشنی بر صحت و سقم این موضوع ندارند.

وی اظهار داشت: آمریکا در دنیا فقط به فکر منافع خود است و از هر اهرمی جهت رسیدن به آن استفاده می کند و کشورها را اشغال و منابع آنان را غارت می کند و تروریسم و حقوق بشر امروزی ها بهانه خوبی جهت چپاول کشورهای دیگر از جمله کشورهای مسلمان است.

سرهنگ سهرابی در ادامه بیان کرد: گروهک تروریستی داعش و وابسته های آنان دست پرورده آمریکا و اسرائیل و همچنین مورد حمایت برخی کشورهای عربی مانند عربستان و قطر و همچنین ترکیه است و آنان را به انواع سلاح های پیشرفته و حتی ممنوعه مجهز کرده اند.

سهرابی با توجه به مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 خاطر نشان کرد: ساخت بمب هسته ای بهانه ای پوچ است که آمریکا توسط آن کشورمان را تحریم کرده است آمریکا از پیشرفت کشورما هراس دارد زیرا می داند جوانان ایرانی با فتح قله های علمی حضور آمریکا را در منطقه حذف خواهند کرد.

ارسال نظرات