خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم جدی و اهتمام بیشتر مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط است.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۶۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مسعود قنبری روز چهارشنبه در همایش توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه های واجب الهی است که باید نسبت به عملیاتی کردن آن در جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: احیای این فریضه الهی به گروه و شخص خاصی تعلق ندارد و همه باید در این مهم همت کنند تا فریضه الهی امر به معروف و نهای از منکر در جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی با بیان اینکه با همگانی شدن این فریضه الهی منکر در جامعه از بین می رود اظهار داشت: تذکر لسانی شاخه ای از امر به معروف و نهی از منکر است که باید برای همگانی شدن آن فرهنگ سازی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با تاکید بر نحوه فرهنگ سازی مناسب و اصولی در احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: باید بواسطه بیان خوب و مهربانانه که علما و ائمه به ما سفارش کرده اند به عنوان تذکر به خود و دیگران اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا این امر همگانی شود.

سرهنگ قنبری گفت: تذکر لسانی وظیفه همگانی است زیرا امروزه با دشمنان با تهاجم و شبیخون فرهنگی اعتقادات مذهبی جوانان نظام اسلامی را نشانه گرفته اند.

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف رزمندگان جبهه اعتقادی دانست و افزود: همسو با اجرای طرح لسانی امر به معروف و نهی از منکر افراد مجرب و آماده در کارگاه های آموزشی نحوه برخورد با منکرات را آموزش می بینند.
ارسال نظرات