خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد،

کاهش ۳۳درصدی تلفات جانی تصادفات در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۳۳درصدی تلفات جانی و فوت شدگان در حوادث رانندگی در فصل بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۷۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال شاهد کاهش قابل قبول تلفات ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این کاهش با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی حاصل شده است، افزود: حضور موثر و کیفی پلیس در نقاط حادثه‌خیر، کنترل محورهای مواصلاتی و بهره‌گیری از گشت‌های نامحسوس عامل این موفقیت هستند.

ارشد انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: آموزش همگانی و جلب مشارکت مردمی در رعایت بیشتر قوانین رانندگی عامل دیگری است که نقش ارزنده‌ای در کاهش تلفات داشته است.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: افزایش سطح حضور در اماکن عمومی و مجامع جهت آگاهی بخشی به شهروندان و رانندگی از دیگر اقدامات خوبی است که در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تعامل خوب و سازنده با آموزش و پرورش و حضور کارشناسان انتظامی در سطح مدارس برای آموزش همگانی در رابطه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را ارزشمند ارزیابی و بر استمرار این روند تاکید کرد.

سردار امان‌اللهی به نقش مردم در این موفقیت اشاره و تاکید کرد: مردم و شهروندان بهترین نقش‌آفرینان در وضعیت موجود هستند که با رعایت قوانین و توجه به هشدارها و تذکرات پلیس در تحقق این مهم سهیم بوده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش مشارکت مردم در بخش‌های مختلف شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

ارسال نظرات