خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مستشاری:

با محبت به غرب و خودباختگی مقابل غرب نمی‌‌توان کشور را اداره کرد

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکیدبر اینکه برخی هنوز ماهیت انقلاب را درک نکرده‌اند، گفت: با خواب‌زدگی، دنیاگرایی، ثروت‌اندوزی، محبت به غرب و خود باختگی در مقابل غرب نمی‌‌توان کشور را اداره کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۸۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه تفرقه‌افکنی بین مذاهب و اقلیت‌ها و اختلافات قومی و قبیله‌ای سَم و خواست دشمن است، اظهار داشت: ‌ماهیت انقلاب اسلامی که براساس "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شکل گرفته برای دشمنان نیز آشکار شده است. این درحالی‌ است که بعضی اشخاص ماهیت انقلاب را درک نکرده‌اند درحالی‌که برای حفظ این ماهیت که خلاف جهت نظم دهکده نوین جهانی است باید از تحمل و از خود گذشتگی هزینه کرد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ویژ‌گی‌های شخصیتی شهید بهشتی افزود: از مهمترین خصوصیات شهید بهشتی شفافیت بود، بنابراین با مشتبه صحبت کردن، خواب‌زدگی، دنیاگرایی، ثروت‌اندوزی، محبت به غرب و خود باختگی در مقابل غرب نمی‌‌توان کشور را اداره کرد.

مستشاری افزود: در دنیای نابه‌سامان امروزی که انقلاب اسلامی ایران خلاف جهت نقشه‌های تعیین شده دهکده نوین جهانی حرکت می‌کند، باید توجه داشت شعارهای انقلابی با بصیرت و آگاهی باشند.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه در دنیای کنونی باید دین‌داری آگاهانه و عالمانه باشد، عنوان کرد: جوانان را باید آگاه تربیت کرد به طوری‌که دشمن اصلی و فرعی را بشناسند و بدانند ‌از تفرقه میان شیعه و اهل سنت چه کسانی سود می‌برند.

‌مستشاری در ادامه سخنانش با بیان اینکه دومین راه حفظ ماهیت انقلاب اسلامی ایران ارج نهادن به فقرا است، گفت: دلخوش کردن به ثروتمندان انحراف از راه امام خمینی(ره) است زیرا امام(ره)در هر حرکتی نسبت به فقرا ابراز محبت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی از مهمترین مسائل کنونی کشور است، خاطرنشان کرد: باید معروف‌ها و منکرها را وزن‌کشی کرد و توان خود را ابتدا برای منکرهای سنگین‌تر صرف کرد.

ارسال نظرات