جوکار در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

منافع حزبی دست آویزی برای خیانت به ملت!

مسوولین ناظر بر مطبوعات باید با این رسانه ها برخورد کنند، ایجاد شک و تردید در جامعه نسبت به انتخابات خیانت آشکار به نظام و ملت است.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم یزد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: عده ای سعی دارند با شبهه افکنی در اذهان عمومی باعث بی اعتمادی مردم شوند که نمونه این حرکت ها را در در فتنه 88 همه دیدند.

جوکار افزود: اگر انتخابات به نفع این افراد نباشد و مردم به سمت آنها اقبال نکنند هر رأی که به صندوق انداخته می شود از نظر آنها غیر قابل قبول است.

وی گفت: اگر نتیجه انتخابات بر اساس منافع این جریانها باشد می گویند انتخابات سالم و درست برگزار شد ولی اگر منافع حزبی و جریانی آنها با نتیجه انتخابات تضمین نشود سلامت آن را زیر سوال می برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مسوولین باید با این رسانه ها که اظهارات بی پایه و اساس را در رسانه های خود نشر می دهند برخورد کنند.

جوکار با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای هفتم تیر مبنی بر پوشاندن جنایت های آمریکا توسط بعضی از رسانه ها و اشخاص گفت: نشان دادن آمریکا به عنوان یک چهره صلح دوست به جامعه و ایجاد و شک و تردید در جامعه نسبت به انتخابات هر دو خیانت به به نظام و ملت است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید به رأی مردم احترام بگذارند و هر چه مردم رقم زدند همان را ملاک قرار دهند خاطرنشان کرد: نباید دیدگاه عده ای باعث شود که آراء مردم در زمانی تأیید و در زمانی دیگر زیر سوال برود، کسانی که مسوولیت نظارت بر مطبوعات را دارند باید با این رسانه ها برخورد کنند.

گفتنی است در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...


ارسال نظرات