خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به فروش داروی غیرمجاز و نیروزا در فضای مجازی می‌کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۹۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ علی شفیعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به فروش داروی غیرمجاز و نیروزا در فضای مجازی می‌کرد.

شفیعی گفت: در پی رصد فضای مجازی، کارشناسان پلیس وب سایتی را شناسایی کردند که اقدام به تبلیغ و فروش داروی غیرمجاز در فضای مجازی می‌کرد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت موضوع و امکان آسیب جسمی شهروندان در پی مصرف این نوع داروها، کارشناسان پلیس فتای استان برخورد با موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم ساکن یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه است، تاکید کرد: کاراگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی و علمی موفق به شناسایی متهم در فضای مجازی شدند و او را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و به پلیس فتا منتقل کردند.

به گفته این مسئول، پس از انتقال متهم به پلیس فتا و انجام تحقیقات تکمیلی متهم به بزه انتسابی خود و مدیریت سایت مورد نظر اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه انگیزه متهم از راه‌اندازی این سایت را کسب مال عنوان کرد و از تشکیل پرونده در این رابطه خبر داد و گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شفیعی تصریح کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای خرید دارو و لوازم بهداشتی نیست و مردم باید از داروخانه‌های دارای مجوز اقدام به خرید داروها کنند، چراکه دارویی که از فضای مجازی تهیه شود سالم و اصل بودن آن تضمین شده نیست.

وی از شهروندان خواست که اگر در فضای مجازی با این‌گونه فروشگاه‌ها روبه‌رو شدند، مراتب را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

ارسال نظرات