خبرهای داغ:

ماه رمضان، ماه ذخیره معنویت برای انسان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرایان گفت: ماه رمضان، ماه نورانیت دلها، انس با قرآن و صعود انسان به قله های معنویت است.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام عزیزالله محمدی فرد در محفل انس با قرآن کریم که با حضور بسیجیان حوزه مقاومت سیدالشهدای آیسک برگزار شد، با بیان اینکه رابطه انسان و خداوند در ماه رمضان یک رابطه تنگاتنگ است، اظهارداشت: در این ماه به انسان فرصت داده شده؛ قله های رفیع ایمان را صعود کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرایان گفت: ارتباط با خدا سبب نورانیت دلهای انسان می شود و تقوا، پیرایش دل، حلاوت و شیرینی عبادت و انس با قرآن را در این ماه می توان احساس کرد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه ذخیره معنویت برای انسان است، افزود: تقوا سازی که برای روزه عنوان شده این است، انسان باید متقی شود تا بتواند این تقوا را در دیگر ماه های سال مصرف کند تقوا به خاطر این است که ما را از مهلکه نجات می دهد.

محمدی فرد ماه رمضان را پیوندی با امیر المومنین علی (علیه السلام) دانست و گفت: ذکر علی یاد خداست، پس همه ما باید در این ماه از برکات قرآن، روزه و سیره ائمه اطهار بخصوص امیر المومنین استفاده کنیم.

گفتنی است: این مراسم با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سرایان و قاریان برجسته این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها