خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین:

پدر شهیدان کبیری از شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی است

امام جمعه قزوین گفت: پدر شهیدان کبیری از شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی است که فرزندان خود را در راستای حمایت از دین به عرصه های نبرد فرستاده و عمری را در تربیت دینی و اجتماعی آنان کوشیده است.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۱۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه استان قزوین در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیدان کبیری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: شهدا پرچمداران عزت، استقلال و اقتدار ملی بوده و هستند چرا که همواره شهیدان همواره در جامعه زنده و پویا هستند.

وی افزود: شهدا همچون شمع محفلی هستند که راه صحیح اسلام همراه با بصیرت را به مردم می آموزند در این میان، خانواده شهدا در استقامت، صبوری و حفظ ارزش های اسلامی با آنان هم پیمان شده‌وشریک شده اند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه این مرد بزرگوار از شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی است که پدر دو شهید و سه جانباز محسوب می شود تصریح کرد: ایشان نه تنها به واسطه فرزندان شهیدش، بلکه خود به تنهایی، یک مکتب انقلابی است به دلیل اینکه فرزندان خود را در راستای حمایت از دین به عرصه های نبرد فرستاده و عمری را در تربیت دینی و اجتماعی آنان کوشیده است.

اهداف و آرمان های شهید در راس فعایت مردم و مسئولین قرار گیرد

به گفته این مسئول، ضروری است با زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و خانواده شان، اهداف و آرمان های آنان را در راس فعالیت های مردم و مسئولین قرار گیرد.

امام جمعه استان قزوین تصریح کرد: با بازخوانی وصایای شهدا می توان فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه بسط داد چرا که این فرهنگ در جامعه دارای اهمیت و جایگاه برجسته ای است.

 

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها