عاشورا زیربنایی‌ترین لایه شعار انقلاب است

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: زیربنایی‌ترین لایه شعار انقلاب اسلامی، عاشوراست.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۳۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سینا دلشادی در نشست با کارگردان فیلم رستاخیز در حوزه هنری مازندران، اظهار کرد: استقبال از فیلمی مانند رستاخیز، استقبال از سینمای پاک و ارزشی ایران اسلامی است و همه افرادی که به سهم و تعهد خود برای اکران پرشورتر فیلم قدم بردارند به سینمای انقلاب اسلامی خدمت کردند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری از ابتدای شکل‌گیری، هدف مقدس انتقال و انعکاس پیام‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار قرار داد، افزود: شرط صدور پیام انقلاب، برخورداری از یک رسانه قوی و مقتدر است و رسانه مسلط و برتر سینما یکی از مجراهای انتقال پیام است.

رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه تردید نداریم زیربنایی‌ترین لایه شعار انقلاب اسلامی، عاشوراست، گفت: هر اندازه تلاش کنیم که آموزه‌های بلند و معارف عظیم عاشورای حسینی را با زبان و بیان قالب هنر، ترویج کنیم باز هم از آن ظرفیت بی‌بدیل، تلاش‌های ما قطره‌ای در برابر دریای بی‌کران است.

این مسئول با بیان اینکه هر اندازه انسان در این اقیانوس بی‌کران هدایت غرق شود و کنکاش کند باز احساس می‌کند که یک گوهر کوچک از این اقیانوس را صید کرده باشد، تصریح کرد: فیلم رستاخیز تلاش‌های مقدسی است که توسط احمدرضا درویش اتفاق افتاده است.

دلشادی با اشاره به اینکه پیشرفت مورد توجه ایران اسلامی در دهه چهارم انقلاب اسلامی، پیشرفتی است که سبب سعادت افراد و جامعه را فراهم کند، ادامه داد: این مسئله میسر نمی‌شود مگر اینکه یک منشا الهی برای طراحی این حرکت وجود داشته باشد و سینمای ایران اسلامی باید چنین جایگاهی داشته باشد.

رئیس حوزه هنری مازندران در پایان با بیان اینکه سینمای پاک ناظر بر تعهد نسبت به فرم و محتوا تاکید دارد که انسان محور آن است، گفت: امیدوارم تلاش‌هایی که اتفاق می‌افتد سبب پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی باشد چراکه رکن رکین پیشرفت در هر جامعه، تقویت باورها در آن جامعه است و تقویت معارف حسینی، کار زیربنایی و اصیل در پیشرفت همه‌جانبه این ملت و کشور است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار