خبرهای داغ:
سردار حاج حسین یکتا گفت: در حال حاضر جوانان از اطراف دنیا با عطش معرفت دین داری، غیرت، مردانگی، شجاعت و خدا پرستی به سمت ایران می‌آیند؛ این مسئله را آمریکایی‌ها خوب متوجه شده‌ا‌ند و با آیین داعشی، به نام اسلام دین درست می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۵۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین یکتا در جمع فعالان فرهنگی استان با اشاره به جایگاه شهدا در بین اقشار مختلف مردم و جامعه اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند "سالها باید بگذرد تا جایگاه شهدای ما معلوم شود".

بنیان گذار اردوهای راهیان نور با اشاره به اینکه هنوز شهدا رخ نشان نداده‌اند؛ یک گوشه از رخ شهدا را در تشییع جنازه شهدای غواص دیدیم، گفت: در کشور موجی با عنوان یادواره شهدای غواص شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ما امروز حاکمیت شهدا را بر دل‌ها و دنیا می‌بینیم، افزود: ورود یک استخوان شهید، یک شهر را به هم می‌ریزد. مگر یک تکه استخوان چقدر برکت دارد که با دفن 4 شهید گمنام در یک دانشگاه یادمان شهدا تشکیل می‌شود، این شهدا با دل‌ها چکار می‌کنند.


در محفل شهدا به حکمت حضورتان بیندیشید نه به دلیل حضورتان

وی بیان کرد: حضرت امام (رحمت الله علیه) فرمودند" ما لحظه‌ای نادم و پشیمان نیستیم زیرا جنگ ما یک دانشگاه است، برکت دارد؛ با این جنگ انقلابمان را صادر کردیم و تا قیامت تربت پاک شهیدان دارالشفای عاشقان و دلسوزان است".

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: یک آمریکایی به شلمچه آمده بود و می‌گفت "می‌خواهم کمی از این خاک شلمچه را با خود ببرم و می‌خواهم در غروب نیویورک که دلم می‌گیرد با این خاک حرف بزنم" واقعاً شهدا چه بساطی در دنیا راه انداخته‌اند؟!

یکتا ادامه داد: امروز دختران و پسران جوان در دنیا برای شهدا جانشان را می‌دهند اما برخی از امور برای ما عادی شده است.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب ادامه داد: شهدای غواص با دست بسته می‌آیند که دستان ما را باز کنند، شهدا تقوا پیشه کردند و ظاهراً دستانشان بسته، اما پرهایش باز است.

وی متذکر شد: زمانی که در جلسه شهیدی شرکت می‌کنید بدانید که شهدا شما را دعوت کرده‌اند و به علت حضورتان فکر نکنید بلکه به حکمت حضورتان بیندیشید.


شهداء با صداقت امام زمان(عج) را دوست داشتند

این فعال فرهنگی کشور افزود: در حقیقت آن دوره که دوره اصلاحات بود چقدر شهدا رخ نشان دادند و من یادم نمی‌رود پس از ورود دولت نهم و گذر از اصلاحات، در طی دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم؛ ایشان فرمودند "تحولی که در جامعه ایجاد شد نتیجه کاروان‌های راهیان نور و تشییع جنازه شهدای گمنام بود".

وی دلیل شهادت شهدا را صداقت شان دانست و افزود: شهدا در زندگی با خودشان صداقت داشتند و با صداقت گفتند "امام زمان (عج) را دوست دارند".

این راوی دفاع مقدس با بیان این‌که جنگ جهانی دوم، 4 سال طول کشید و نزدیک به 60 میلیون انسان در این جنگ کشته شدند، تصریح کرد: جنگ ما 8 سال و دو برابر جنگ جهانی دوم طول کشید و کل شهیدان ما در نبرد تن به تن با عراقی 180 هزار نفر میشدند و این نبردی عاشورایی و کربلایی بود.


هشت سال دفاع مقدس جنگ نیابتی همه دنیا بر علیه ملت ما بود

یکتا خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس جنگ نیابتی همه دنیا بر علیه ملت ما بود و در این جنگ از 18 کشور، اسیر آزاد کردیم.

راوی دفاع مقدس با تاکید بر این‌که در حال حاضر دشمن برگ‌هایش را رو کرده، به جان جوانان ما افتاده و نبردی نابرابر را آغاز کرده است، افزود: داعش کار امروز نیست؛ بلکه برنامه ریزی شده است.

یکتا در خصوص اربعین توضیح داد: اربعین امسال 22 بهمن دیگری بود و اتفاق عجیبی است؛ همیشه خودمان برای امام حسین(ع) روضه می‌گیریم اما امسال امام حسین(ع) خودش برای خودش روضه گرفت و اربعین اجتماع عظیم احرار عالم است.

وی توصیه کرد: در اربعین باید ستاد اربعین مردمی بزنید و این حاکمیتی در قلوب است که امام حسین(ع) مردم دنیا را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند.

راوی دفاع مقدس با بیان خاطره ای از شهید برونسی گفت: عبدالحسین برونسی شب عملیات گریه می‌کرد و همان موقع به اهل بیت تمسک جست، بلند شد و گفت " 10 تا به راست 10 تا به چپ و شلیک کرد". فرمانده از عبدالحسین جریان را سوال کرد و وی جواب داد "حضرت زهرا(س) در گوشم گفت هم اکنون حدیث زهرا زیر لب کم شده و در این فضایی که آلوده شده جوانان نفس می‌خواهند".


یک بسیجی می تواند تمام معادلات دنیا را برهم بزند

یکتا اظهار کرد: در حال حاضر جوانان از اطراف دنیا با عطش معرفت دین داری، غیرت، مردانگی، شجاعت و خدا پرستی به سمت ایران می‌آیند؛ این مسئله را آمریکایی‌ها خوب متوجه شده‌ا‌ند و با آیین داعشی به نام اسلام دین درست می‌کنند.

بنیانگذار راهیان نور ادامه داد: دشمن در ذهن دختر و پسرها آینده پژوهی کرده اما کور خوانده است چراکه سنت الهی را ندیدند و یک جمع مخلص حزب اللهی و انقلابی بسیجی بیرجند معادلات دنیا را بهم می‌زند و باید کار را جدی گرفت.

این راوی دفاع مقدس با بیان این‌که این روزها به دلیل جنایت‌های استکبار فشار زیادی به قلب امام زمان(عج) وارد می‌شود؛ گفت: دعای مخلصانه و امیدوارنه اثر دارد اما باید جهاد فرهنگی کرد و کار را جدی گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها