مسوول سازمان قرآن و عترت سپاه تهران در گفتگو با بسیج خبرداد:
سازمان قرآن و عترت سپاه تهران با فعالیت های مختلف اعم از معرفی مراکز تخصصی حفظ قرآن، اردوهای جهادی قرآنی و معرفی شهدای قرآنی سوره های سرخ در مصلی امام خمینی(ره) و باغ موزه دفاع مقدس حضور دارد.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

رحیم قربانی مسوول سازمان قرآن و عترت سپاه تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج در مورد فعالیت‌های این سازمان در مصلا و نمایشگاه قرآن گفت: سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با دوازده غرفه در مصلای تهران در برنامه شب های نورانی شرکت کرده است.

قربانی افزود: شش غرفه مربوط به نواحی مراکز قرآن و عترت بسیج تهران است.

وی گفت: بقیه غرفه ها به فعالیت های مختلف بسیج تهران اعم از معرفی مراکز تخصصی حفظ قرآن، مبحث اردوهای جهادی قرآنی، مبحث ویژه شهدای قرآنی سوره های سرخ می پردازند.

قربانی ادامه داد: سایر فعالیتها و تولیدات سازمان قرآن و عترت نیز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است که هر روز از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب عزیزان بازدید کننده می توانند از این غرفه ها که کنار غرفه کودک است دیدن کنند.

مسوول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ افزود: در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز که در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است این سازمان در بخش نهاد ها و موسسات با دو غرفه حضور دارد.

وی گفت: یکی از غرفه ها ویژه فعالیت ها و دست آورد های سازمان قرآن و عترت بسیج تهران در سال 93 است و غرفه دیگر به اسم "شهدای قرآنی و سوره های سرخ " است که به معرفی و بحث شناسایی شهدای قرآنی می پردازد.


ارسال نظرات