معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برخی فعالیت‌های خانگی، تبلیغات انتخاباتی زودهنگام نیست اما در صورت مشاهده تخلف به‌طور حتم پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۳۱۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین مقیمی در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری استان سمنان در خصوص انتخابات پیش‌ رو اظهار داشت: انتخابات برنامه زمان‌بندی دارد و امور مطابق با همین برنامه پیگیری می‌شود؛ ستادهای استانی در سراسر کشور تشکیل شده است و فرمانداری‌ها خود را برای انتخابات آماده می‌کنند.

وی افزود: از تمام مسئولان خواسته شده است که مردم را در جریان کامل انتخابات قرار دهند؛ از طرف دیگر، از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده تا از امکاناتی که در اختیارشان است، به‌خصوص در دوران تبلیغات رسمی پیش از انتخابات له یا علیه کسی استفاده نشود.

معاون سیاسی وزیر کشور تأکید کرد: همه اقدامات برای حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات باید صورت پذیرد، نشاط سیاسی برقرار شود، احزاب رسمی فعالیت خود را انجام دهند و شرایط به شکلی فراهم شود که مردم احساس کنند باید در این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته حضور بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

مقیمی، لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات را بی‌طرفی کامل دولت در انتخابات قلمداد کرد و گفت: از کارکنان و مدیران وزارت کشور خواسته شده تا پایان برگزاری انتخابات، بی‌طرفی خود را کاملاً نشان دهد.

وی افزود: برخی فعالیت‌های خانگی انجام می‌شود که این فعالیت‌ها به شکل مستقیم فعالیت انتخاباتی نیست؛ اگر مواردی دیده شود که تبلیغات زودهنگام انجام می‌شود، هم تذکر داده خواهد شد و هم به فرمانداری‌ها، شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات گزارش این تخلفات ارسال خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به عملکرد خوب مراکز صدا و سیمای استانی در بازتاب عملکرد خوب دولت گفت: در رسانه ملی، مسائل اساسی دولت باید مورد بازتاب قرار گیرد؛ کاهش تورم بحث بسیار مهمی است که با تلاش‌های بسیار گسترده‌ای توسط دولت محقق شده است.

مقیمی گفت: اگر عملکرد خوبی از دولت ارائه نمی‌شود، تنها به این دلیل است که تنها گوشه‌ای از صحبت‌های یکی از احزاب در خصوص دولت بازتاب می‌یابد و همه توجه‌ها به سمت این صحبت‌ها می‌رود.

ارسال نظرات