یک شاعر گفت: در جلسه‌ای به آقای ستاری گفتم سهم نخبگان فرهنگی و ادبی از برنامه‌های بنیاد چیست؟ ایشان گفتند همین فردا پیگیری می‌کنم و حتی رهبر انقلاب نیز روی این نکته به ایشان توصیه کردند و تأکید داشتند که حتماً پیگیری شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۳۶۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی سیار شاعر نام‌آشنای کشور در آستانه جلسه شعرا با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجبتی  به خاطره‌ای از دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در دیداری که سال 92 و در مراسم عزاداری اربعین در محضر رهبر انقلاب بودیم، آقای ستاری رئیس بنیاد نخبگان ملی نیز حضور داشتند که من در حضور رهبر انقلاب به وی گفتم چرا جایگاهی برای نخبگان فرهنگی و ادبی در بنیاد نخبگان در نظر نگرفته‌اید و گویا نخبگان از نظر شما و بنیاد نخبگان، صرفا در رشته‌های فنی و مهندسی خلاصه می‌شود.
وی افزود: به آقای ستاری گفتم: سهم نخبگان فرهنگی و ادبی از برنامه‌های بنیاد چیست؟ که ایشان در آنجا گفتند همین فردا پیگیری می‌کنم و حتی رهبر انقلاب نیز روی این نکته به ایشان توصیه کردند و تأکید داشتند که حتماً پیگیری شود. 

سیار خاطرنشان کرد: اما امروز بعد از 2 سال می‌بینیم که تأکید رهبری بی‌نتیجه مانده و هنوز اتفاقی نیفتاده است. حال این خاطره بد نیست محملی شود تا به جایگاه شعرا و اهالی ادبیات اشاره شود و مسئولان به آن پاسخی در خور دهند که سهم فعالان فرهنگی از بودجه‌های حمایتی برای نخبگان چیست؟

ارسال نظرات