خبرهای داغ:

افخم سقوط هواپیمای اندونزیایی را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان مراتب تسلیت و همدردی مردم و دولت ایران را به ملت و دولت اندونزی و به خصوص بازماندگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای سی۱۳۰ این کشور ابراز داشت.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۲۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز تاسف از سقوط هواپیمای سی‌130 اندونزیایی، مراتب تسلیت و همدردی مردم و دولت ایران را به ملت و دولت اندونزی و به خصوص بازماندگان سانحه دلخراش سقوط هواپیما ابراز و برای کشته شدگان مغفرت و برای بازماندگان از خداوند منان صبر مسئلت کرد.

روز گذشته بود که مقامات دولتی کشور اندونزی از کشته شدن 120 نفر درپی سقوط یک فروند هواپیمای نظامی این کشور در یک منطقه مسکونی خبر دادند.

به گفته یکی از مقامات این کشور یک فروند هواپیمای ترابری نظامی اندونزی با یک هتل و چندین منزل مسکونی در شهر مدان واقع در شمال سوماترا برخورد کرد که درپی آن 120 تن جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اندونزی از احتمال افزایش تعداد تلفات این حادثه خبر داد. هنوز مشخص نیست که قربانیان این حادثه در هواپیما حضور داشته یا افرادی هستند که در پی برخورد هواپیما با ساختمان‌های مسکونی جان خود را از دست داده‌اند.

این هواپیما که از یک پایگاه نیروی هوایی در مدان عازم جزایر ناتونا بود چند دقیقه پس از ترک فرودگاه سقوط کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها