خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان پارک‌های شهر تهران خبر داد

برخورد با ۵۰ پیمانکار مقصر در هدر رفت آبیاری فضای سبز در سال جاری

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از برخورد با ۵۰ پیمانکار مقصر در هدر رفت آبیاری فضای سبز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: علاوه بر این دو پیمانکار نیز در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۴۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌محمد مختاری درباره هدررفت آب در برخی آبیاری فضای سبز شهر تهران، اظهار داشت: بخشنامه‌ای به مناطق 22 گانه ابلاغ کرده‌ایم که ادارات فضای سبز بر اساس آن موظف هستند نهایت دقت را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که دقت لازم در نحوه آبیاری فضای سبز به  عمل نیاید با مسئول فضای سبز منطقه که به عنوان ناظر قصور داشته و مهم‌تر از همه با پیمانکارانی که با ما کار می‌کنند و پول دریافت می‌کنند برخورد خواهد شد زیرا همه ما موظفیم در جهت صرفه جویی منابع آبی دقت کنیم.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در سال جاری به چه تعداد از پیمانکاران برخورد‌ شده است‌، تصریح کرد: بنده اگر شخصاً در نقاط مختلف شهر با هدررفت آب مواجه شدم با بیسیم به منطقه گزارش کرده‌ام. از ابتدای سال جاری نیز تاکنون بیش از 50 مورد برخورد قانونی با پیمانکارانی داشته‌ایم که در این زمینه قصور داشتند.

وی افزود: در مفاد قراردادها قید شده که پیمانکار موظف است چه کارهایی را انجام دهد و در صورتی که پیمانکاری که دوبار این خطا را انجام دهد در لیست سیاه قرار می‌گیرد. امسال دو پیمانکار به دلایلی از جمله هدر رفت آب یا خسارت وارد کردن به درختان و غیره در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار