خبرهای داغ:
تیم مذاکره کننده می توانند با الگو قرار دادن ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس که راهیان نور بازگو کننده آن روزهاست، به جنگ با زیاده خواهی های دشمنانی همچون آمریکا بروند و با الهام گرفتن از شعار «ما می توانیم» راهیان نور، دشمن را به زانو در بیاورند.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۶۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی دیباجی در خصوص مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 گفت: آمریکا قصد دارد با توافقی که هیچ قراردادی هم ندارد، ایران را بر سر میز مذاکره بنشاند تا به تمام ملت های آزادی بخش که از ایران الگو گرفته اند نشان دهد که ایران دیگر قادر به ایستادگی و مقاومت نیست و به همین دلیل عبور از خط قرمزها در مذاکرات هسته ای مورد قبول مردم نیست.
 
وی ادامه داد: آمریکا قصد دارد کشوری که 34 سال در مقابل زیاده خواهی هایش ایستادگی و مقاومت کرده است را وادار به عهد و پیمان کند اما فرمایشات رهبری در خصوص عبور از خط قرمزهای نظام می تواند مبنای خوبی برای تیم مذاکره کننده هسته ای باشد. 
 
مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور بسیج خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام که در راس آن آمریکاست، بیش از 70 سال است که تلاش دارد تا تمام کشورهای دنیا را زیرسلطه خود ببرد و امام خمینی(ره) به کمک ملت بزرگ ایران آمد و با این کارش سیلی محکمی به استکبار جهانی زد.
 
حجت الاسلام دیباجی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، سال ها توطئه و فتنه کردند که یکی از آن ها تحمیل 8 سال جنگ خانمان سوز و ناجوانمردانه به ملت ایران بود تا ما را تسلیم خود کنند اما نتوانستند.
وی تاکید کرد: تمام تلاش آمریکا این بود که ما را از اصل مبارزه منحرف کند زیرا هرجا با ایران مبارزه می کرد شکست می خورد و چون این شجره طیبه و ثمرات آن را به عینه دیده اند؛توطئه دیگر آنها این است که مبارزه را منحرف کند.
 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور بسیج افزود: ایران باید با تمام هوشیاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهد و خط قرمز هایی که حضرت آقا فرموده اند را پشتیبانی کند تا دشمنان در این مبارزه هم مثل گذشته سیلی بزرگی  بخورند و شکست را قبول کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها