خبرهای داغ:
دبیر اجرایی عکس سراسری بسیج خوزستان:

برگزاری سومین دو سالانه عکس سراسری بسیج خوزستان

دبیر اجرایی عکس سراسری بسیج خوزستان گفت: سومین دو سالانه عکس سراسری بسیج استان خوزستان در ۳۱ شهریور ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۶۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان:سومین دو سالانه عکس سراسری بسیج خوزستان با موضوع زندگی ایرانی اسلامی و فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیجیان شهریور ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

کمال الدین شاهرخ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت­‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش­‌ها و آرمان‌­های اسلامی، ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی عنوان کرد.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در این فراخوان 25 مرداد ماه امسال است که این آثار در تاریخ یکم شهریورماه امسال مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی عکس سراسری بسیج خوزستان گفت: افتتاح نمایشگاه و اهدای جوایز در تاریخ 31 شهریور ماه امسال انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: اعضای داوری متشکل از دو نفر از منتخبان استان خوزستان و یک نفر به نمایندگی از انجمن عکاسان بسیج استان خوزستان خواهد بود.

شاهرخ اظهار داشت: درهر موضوع 20 اثر پذیرفته خواهد شد که در مجموع موضوعات این جشنواره 40 اثر نهایی می‌شود.

وی با اشاره به جوایز نفرات برتر گفت: به هر کدام از  نفر 3 برگزیده در هر موضوع لوح تقدیر و مبلغ 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها