مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، در جمع خانواده های کارکنان این ناحیه گفت: محبت را مایه آرامش انسان می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۸۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی بصیرتی خانواده های کارکنان سپاه ناحیه اردل در مجتمع فرهنگی تفریحی غدیر آورگان، برگزار شد.

حجت الاسلام مسلم رضایی، در این برنامه فرهنگی، میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفت و با آرزوی بهره مندی بیشتر روزه داران از ماه ضیافت الهی، به تشریح اهمیت خانواده از دیدگاه روایات اسلامی پرداخت.

وی، در تشریح وظیفه همسرداری؛ محبت، احترام به یکدیگر، خوش اخلاقی، نداشتن توقع بیجا و بخشش را نکات مهم کلیدی در داشتن یک زندگی خوب برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل اظهارداشت: محبت کردن مایه آرامش انسان می شود و طبق فرمایش امام رضا علیه السلام، هر زنی که به همسرش اظهار عشق و محبت کند، بهترین غنیمت است.

رضایی به نقل از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، افزود: بهترین همسران کسانی هستندکه دارای عشق و محبت می باشند.

وی در ادامه گفت: رسول گرامی اسلام، فرموده اند:"مراقب باش به همسرت توهین و بی ادبی نکنی ، دشنام ندهی، بی اعتنایی نکنی، نزد دیگران آبرویش را نریزی، که اگر توهین کردی او نیزبه تو توهین می کند و قلبها مکدر می شود و کینه پیدا می شود و صفا و محبت از بین می رود و دائما در کشمکش و نزاع خواهید بود".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، با تأکید بر لزوم مدارا کردن همسران با شوهرانشان و نخواستن چیزهایی که در قدرت و توان اوست، اظهار داشت: روایت از پیامبر اکرم می باشد، اگر زنی با شوهرش مدارا نکند و او را برچیزی که قدرت و توان آن را ندارد وادار کند، هیچ کار خوبی از او قبول نمی شود و خدا را در حالی که غضبناک است ملاقات می کند.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت فضای مجازی در جامعه واقعی اشاره کرد و خواستار آگاهسازی خانواده ها پیرامون این عرصه و کنترل فرزندان برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی ناشی از شبکه های مجازی شد.

ارسال نظرات