جمعی از کارگران شرکت حلوا و ارده ثمر اردکان با امضاء گزاره برگ مذاکرات از حق مسلم ایران در زمینه دستیابی به فن آوری هسته ای حمایت کردند .
کد خبر: ۸۵۳۵۵۹۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ کارگران شرکت حلوا و ارده ثمر اردکان با امضای این گزاره برگ از مسئولین و تیم مذاکره کننده ایرانی خواستند موارد قید شده در گزاره برگ ملی هسته ای را مد نظر داشته باشند و نسبت به موارد آن کوتاه نیایند .

متن این گزاره برگ به شرح ذیل است ؛

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تأکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هر گونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم :

اصل یک : تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضای توافقنامه کاملاً لغو ( نه تعلیق ) شود .

اصل دوم : دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ شود .

اصل سوم : هیچ محدودیتی برای دانشمندان اعمال نشود و مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای وجود نداشته باشد .

اصل چهارم : نظارت ها و بازرسی ها در حد متعارف بین المللی باشد و هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود .

اصل پنجم : هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح پذیرفته نیست .

اصل ششم : توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد تا در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم .

ما کارگران شرکت حلوا و ارده ثمر اردکان اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود و گرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی ، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول شش گانه فوق را ندارد .

ارسال نظرات