گندمی در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

حاصل تحریف های بعد از وفات پیامبر همين گروه هاي تروريستي در حال حاضر هستند

حجه الاسلام گندمي به همراه حجه الاسلام باقي زاده مسئول امور روحانيون نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير در جمع پايوران ناحيه مهريز حضور يافتند.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۱۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: حجه الاسلام گندمي به همراه حجه الاسلام باقي زاده مسئول امور روحانيون نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير در جمع پايوران ناحيه مهريز حضور يافتند. اين برنامه كه حين برگزاري كلاس تفسير قرآن در ناحيه انجام شد؛ حجه الاسلام گندمي با آرزوي قبولي عبادات حضار در ماه مبارك رمضان به تفسير آياتي از قرآن پرداخت و گفت: خداوند در قرآن ميگويد پاداش فرد روزه دار با خود خداوند است و هيچ كس نمي داند ثواب روزه و روزه داري چقدر است.

وي در ادامه گفت : خداوند در قرآن هر جا كه مي خواهد با مردم صحبت كند از كلمه قُلْ  و خطاب به پيامبر استفاده مي كند و به واسطه پيامبر با مردم صحبت مي كند به جز يك مورد آن هم در مورد روزه و روزه داري است كه خود خداوند و بدون واسطه در قرآن با انسان صحبت ميكند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير يزد به اتفاقات و رويدادهايي كه در جامعه در جريان است و به سخن رهبري در مورد تحريف شخصيت امام(ره) در جامعه اشاره كرد كه فرمودند: فتنه اي تازه در جامعه رخ داده است.

ايشان در ادامه به جريانات انحرافي در زمان پيامبر و بعد از ايشان اشاره كرد و تحريفاتي كه بعد از وفات پيامبر در خصوص حكومت و جدايي دين از سياست توسط اصبان حكومت آن زمان در اسلام به وجود آمد كه حاصل آن در زمان حاضر همين گروه هاي تروريستي داعش و وهابيت آْل سعود هستند و در مورد تحريفاتي كه در تورات و انجيل انجام شده كه حاصل آن نيز همين رژيم كودك كش صهيونيستي است. ادامه اين جريانات در حال حاضر در جامعه مي خواهند شخصيت امام(ره) را نيز دچار تحريف كنند و ما نبايد بگذاريم اين اتفاق بيفتد.

ارسال نظرات