معاون فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با کوله بار گفت:

برنامه نمایشی غدیرخم سازماندهی تر از سال های قبل برگزار می شود

فیض الله محمدزاده گفت: به دلیل اینکه حادثه غدیر تحریف نشود برنامه غدیر امسال سازماندهی تر از سال های قبل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۲۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
فیض الله محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبر گزاری بسیج  گفت: ما با استفاده از  ظرفیت هنرمندان در حوزه نمایشنامه نویسی و مراجع تقلید و با توجه به مستندهای متغنی که داریم تلاش می کنیم تا اجرای کیفی تری در خصوص بازسازی نمایش غدیرخم نسبت به سال های قبل داشته باشیم.
ی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر خم از سال 1389 به همت سازمان بسیج مستضفین و همکاری علما و مراجع قم و با اجرای آن در حاشیه کوه خضر نبی(ع) استان قم آغاز شد و در همان سال اول 80 هزار نفر این نمایش را به صورت مستقیم مشاهده کردند.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: سال 1390 در 73 نقطه کشور، سال 1391 در 83 نقطه کشور و سال 92در 120 شهر این نمایش برگزار شد و سال گذشته نیز برای 113 شهر به نمایش گذاشته خواهد شد و با توجه به استقبال مردم، این نمایش در برخی شهرها دو یا سه بار تکرار خواهد شد و امسال در نقاط بیشتری از کشور و خارج از کشور شاهد اجرای این نمایش خواهیم بود.
وی افزود:در بحث فرهنگی اردوگاه های متمرکز کشوری سازمان اردویی راهیان نور بسیج،چهار مبحث مهم داریم که برای اجرایی کردن آن تلاش می کنیم.
 
این مقام مسئول ادامه داد: اردوگاه های ما خداروشکر درچهار بخش از جمله بحث قرآنی  خیلی خوب در حال فعالیت هستند .
 
محمد زاده ادامه داد: با همکاری اردوگاه هفتم تیر رامسر یک برنامه قرآنی در رامسر اجرا کردیم که به حمدالله بازتاب خوبی داشت و شبکه قرآن و سایت ها به خوبی به آن پرداختند.
 
وی تصریح کرد: در طول سال، چند برنامه خانوادگی در اردوگاه ها داریم که بیشتر آن ها در ماه مبارک رمضان، دهه فجر و هفته دفاع مقدس است که هدف از این برنامه ها توجیه و بصیرت افزایی خانواده هاست.
 
معاون فرهنگی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ادامه داد: در بحث ورزش نیز خوب عمل کرده ایم که بحمدالله در مناسبت هایی مثل دهه فجر و جام رمضان مسابقات خوبی را برگزار کرده ایم.
 
وی افزود: در سازمان نیز یک برنامه فرهنگی ازجمله زیارت قبور شهدای نور اجرا شد که برنامه خانوادگی قابل قبولی بود.
 
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: دربحث راهیان نور جلساتی با مدیران راهیان نور برگذار شده است در راستای تداوم ارتباط معاونت فرهنگی و مسئول ستاد فرهنگی قرارگاه راهیان نور در خصوص فضاسازی راهیان نور غرب و شمال غرب که طرحهایی را داده ایم که ان شاءالله با همت و زحمت دوستان با اثرگذاری بیشتری اجرا شود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار