به همت بسيج پيشكسوتان شهرستان مهريز:

گردهمايي يادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان مهريز برگزار شد

به همت بسيج پيشكسوتان شهرستان مهريز و با حضور رزمندگان، ايثارگران و يادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان در سالن 9 دي سپاه ناحيه مهريز گردهمايي با شكوهي همراه با ضيافت افطاري برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۲۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از مهریز: به همت بسيج پيشكسوتان شهرستان مهريز و با حضور 700 نفر از رزمندگان، ايثارگران و يادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان در سالن 9 دي سپاه ناحيه مهريز گردهمايي با شكوهي همراه با ضيافت افطاري برگزار شد.

در ابتداي برنامه و بعد از تلاوت قرآن و نواختن سرود جمهوري اسلامي ايران در سالن، برادر صادقي يكي از يادگاران دفاع مقدس در مدح و منقبت پيامبر(ص)، حضرت علي(ع) و همچنين به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) به اجراي سرود پرداخت.

در ادامه سرهنگ رجبي مسئول حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان يزد از حضور رزمندگان شهرستان در اين برنامه تقدير و تشكر كرد و خاطراتي از زمان جنگ و دلاوري هايي رزمندگان پرداخت و گفت: آيندگان و فرزندان ما بايد از رشادت ها و خاطرات شما اطلاع داشته باشند و براي اين كار بايد تمامي رزمندگان به جمع آوري خاطرات و يادگاري هاي آن زمان بپردازند.

وي از جمع حاضر درخواست كرد تا رزمندگان شهرستان خاطرات و يادگاري هاي دوران دفاع مقدس را جمع آوري و به اداره حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس تحويل دهند تا در آينده فرزندانمان بتوانند با بررسي و مطالعه اين آثار در مورد دفاع مقدس بدون هيچ گونه دست خوردگي از اين دوران آگاهي يابند.

بعد از آن آزاده سرافراز برادر هژبري و از هاديان سياسي استاني بعد از بيان خاطراتي از دوران اسارت و مبارزه در زندان، به قرآن اشاره كرد و گفت: خداوند در قرآن براي آبادي يك سرزمين سه ويژگي را برشمرده است: امنيت، آرامش در جامعه و بين مردم، وفور نعمت.

در ادامه به مسائل منطقه اي و مذاكرات هسته اي وكارشكني دولت هاي عربي منطقه به سركردگي عربستان سعودي در پشت پرده مذاكرات اشاره کرد و سه نقشه آمريكاي جنايت كار را در حين مذاكرات برشمرد: 1- ماجراي كاهش قيمت نفت در حين مذاكرات وين كه وزير نفت عربستان و اردن با جان كري ديدار كردند 2- قرارداد و ماجراي نظارت بر مراكز نظامي و سايت هاي موشكي كشور  3- نزديك شدن جنگ هاي خارجي به ايران و توطئه ايجاد آشوب در كشور و همراه سازي اين دو جريان براي براندازي نظام.

و در پايان برادر نصيري فرمانده سابق ناحيه مهريز و مسئول بسيج پيشكسوتان شهرستان از جمع حاضر تقدير و تشكر كرد و از رزمندگان خواست تا در مراسمات و برنامه هاي آتي نيز حضوري پرشور داشته باشند.

پايان بخش برنامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضيافت افطاري بود. از حاشيه هاي اين برنامه حضور حجه الاسلام زارع زاده نماينده مردم شهرستان مهريز در مجلس شوراي اسلامي بود.

ارسال نظرات