به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد:

مراسم محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

به منظور ایجاد بهره گیری از نورانیت قرآن کریم مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران و سربازان ناحیه روح الله در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مجاورت ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۵۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: صبح امروز این مراسم با حضور قاری کشوری برادر بسیجی حاج حسن مختاری،گروه تواشیح نورالثقلین، مسئول نمایندگی ولی فقیه، پاسداران و سربازان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزارشد.

             در این مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم توسط قاری کشوری برادر بسیجی حاج حسن مختاری و اجرای گروه تواشیح نور الثقلین، حجه الاسلام شاکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله مطالبی در خصوص احترام و رعایت حقوق والدین توسط فرزندان ایراد فرمود و گفت: قرآن به کلیه انسانها با هر دین و آیینی امر کرده که به پدر و مادر خود احسان کنند، «و وصینا الانسان بوالدیه احسانا»احسان یعنی چه؟ احسان یعنی اینکه ما بیش از آنچه پدر و مادر به ما نیکی و محبت کرده اند به ایشان نیکی کنیم.

قرآن می فرماید: «حملته امه وهناً علی وهن»مادری که به فرزند آبستن است هر روز بر سختی و مشکلاتش افزوده می شود «و فصاله فی عامین» و دو سال به او شیر می دهد و از جانش و کل وجودش مایه می گذارد تا فرزندش را بزرگ کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله داستانی از جوانی که به خاطر خدمت به پدر و مادرش مورد عنایت سید و سالار شهیدان قرار گرفته بود، نقل کرد و گفت: جوانی پدر و مادرش را برای زیارت گنبد و بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) بر پشت خود حمل می کرده، بطوری که یک هفته مادرش را به زیارت می برده و هفته بعد پدرش را؛ ولی یکی از هفته ها هر دوی ایشان را برای زیارت می برد و در این رابطه خیلی سختی می کشد و آزار و اذیت می بیند، ولی وقتی با آن سختی به سید و سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین(ع) سلام می دهد آقا نیز از داخل ضریح با لبخند به ایشان سلام می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار