خبرهای داغ:
دولت های آمریکا و آلمان، رژیم جنایتکار بعثی را به بمب شیمیایی مسلح کردند و با هدایت و تشویق آنها، صدام این تسلیحات شمیایی را هم علیه ملت عراق و هم علیه ملت ایران به دفعات استفاده کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۹۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته به مناسبت شب ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ستاد سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه شهدای بسیج، میزبان 800 نفر از ایتام و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش خیریه سیدالکریم و خیریه شهدای بسیج بود.

در این مراسم صمیمانه سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر فضیلت های ماه مبارک رمضان، تمام لحظات این ماه را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و خداوند بیش از هر ماه دیگری رحمت و مغفرت خود را شامل بندگانش می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تقوای الهی را عامل رستگاری انسان دانست و افزود: در این ماه و سایر ایام سال حفظ تقوای الهی مهمترین وظیفه بنده مؤمن است.

سردار نقدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری هفته دوم تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، تأکید کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، در سال‌های مختلف از روز ششم تیر ماه که مصادف با سوءقصد نافرجام حضرت آیت الله خامنه‌ای که آن زمان رئیس جمهور بودند، تا 12 تیر ماه، آمریکا به واسطه ایادی و مزدورانش به صورت مستقیم علیه ملت ایران مرتکب جنایات متعددی شده است.

وی با موضوع سؤال قرار دادن هر یک از حوادث مهم این مقطع از سال، آمریکا را عامل اصلی جنایت ها خواند و اظهار داشت: در روز ششم تیر ماه سال 60 در مسجد ابوذر تهران، وقتی ضبط صوت حاوی بمب در کمترین فاصله با حضرت آیت الله خامنه‌ای منفجر شد، با توجه به بزرگی انفجار و فاصله کم آن با ایشان، اگر امداد الهی نبود امروز مردم و نظام از برکت وجود ایشان بهره مند نبود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: در روز هفتم تیرماه سال 60  یعنی یک روز بعد از حادثه تروریستی مسجد ابوذر، به دست یکی از منافقین مزدور آمریکایی، انفجار تروریستی حزب جمهوری اسلامی انجام شد که در پی آن شهید مظلوم بهشتی و 72 نفر از مسئولین، مدیران، نخبگان و برترین افراد ملت به شهادت رسیدند.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای آن روز در بیمارستان بستری نبودند حتماً در جلسه حزب جمهوری حضور می‌یافتند که در این صورت احتمال شهادت ایشان قطعی بود.

وی ادامه داد: حفظ جان حضرت آیت الله خامنه ای در حوادث تروریستی تیرماه سال 60 معجزه الهی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیرماه سال 66 را یک جنایت بزرگ علیه ملت ایران خواند و گفت: دولت های آمریکا و آلمان، رژیم جنایتکار بعثی را به بمب شیمیایی مسلح کردند و با هدایت و تشویق آنها، صدام این تسلیحات شمیایی را هم علیه ملت عراق و هم علیه ملت ایران به دفعات استفاده کرد.

سردار نقدی به ترور شهید صدوقی در یازدهم تیر ماه سال 60 اشاره کرد و افزود: منافقین کور دل که عمال و مزدوران آمریکا بودند شهید صدوقی، امام جمعه یزد را در محراب عبادت به شهادت رساندند.

وی درباره شهید صدوقی گفت: وی در انجام کار خیر و ایجاد مؤسسات خیریه پیشقدم بود و در این عرصه کارهای بسیار بزرگی را انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جنایت آمریکا در روز 12 تیرماه سال 67 را یادآور شد و گفت: در سال 67 آمریکا مستقیماً با ناو جنگی خود هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس هدف موشک قرار داد و تمام 290 نفر سرنشین این هواپیما را به شهادت رساند و با دادن مدال افتخار به فرمانده جنایتکار این ناو، دشمنی روز افزون خود علیه ملت ایران را نشان داد.

سردار نقدی در پایان با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) از خداوند خواست تا ملت ایران را همچنان پیرو راه ائمه اطهار قرار دهد.

در این ضیافت آسمانی و صمیمی تعداد 800 نفر از ایتام و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش خیریه های سید الکریم و شهدای بسیج حضور داشتند.

در این مراسم از 20 نفر از دانش آموزان ممتاز این جمع با اهداء جوایز، تقدیر شد.

خیریه سید الکریم با حمایت از 350 خانواده بی سرپرست بیش از 1200 نفر از اعضای این خانواده ها را تحت پوشش خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها