خبرهای داغ:
صبح امروز

دومین مراسم محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: صبح امروز دومین مراسم محفل انس با قرآن کریم همراه با جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۹۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور آقای حسین نصیرلو حافظ نوجوان قرآن کریم، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه، جانشین فرماندهی ناحیه، پاسداران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزارشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دبیر اجرایی این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنج شنبه با حضور قاریان کشوری و استانی در سطح ستاد، نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم می شود.

معروفی گفت: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد..

حسین نصیرلو حافظ کل قرآن کریم در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بنده از هشت سالگی به مدت دو سال به فراگیری تجوید قرآن کریم پرداختم و بعد از آن به صورت تدریجی که به مدت دو و نیم سال طول کشید کل قرآن کریم را حفظ شدم.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا وقت گذاشتن برای حفظ قرآن در عقب افتادن درسش تاثیر دارد یا نه، گفت: بعد از اینکه حفظ را شروع کردم پیشرفت تحصیلی داشتم به طوری که معدلم هم افزایش یافت. انس با قرآن باعث می شود انسان به سوی تکامل پیشروی داشته باشد که در افزایش معنویت تاثیر بسزایی دارد.

حافظ کل قرآن کریم در خاتمه خاطر نشان کرد: قرآن آرامبخش دل هاست و هرکه با قرآن انس داشته باشد قطعا تاثیرات آن را در زندگی مشاهده خواهد کرد و همچنین باعث می شود انسان در راه زندگی کمتر در آسیب و یا معرض خطرات باشد، انس با قرآن باعث افزایش برکت در زندگی می شود.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار