خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: برپایی محافل و مجالس شادی و عزای شایسته و بی پیرایه برای اهل بیت(ع) نقش مؤثری در ارتقای تبلیغات دینی و اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص)دارد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۰۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان ، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای رسیدن به سعادت معرفی کرد و تصریح کرد: خداوند متعال گاهی نسیم ها و فرصت‌هایی را در زندگی انسان قرار می‌دهد که انسان بایستی خود را در معرض این نسیم‌ها قرار دهد و در غیر این صورت خسارتی می‌بیند که به آسانی قابل جبران نیست

وی افزود: یکی از این فرصت‌های مبارک، روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان است این فرصت ها به اندازه‌ای مقدس و با برکت است که پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) بارها بر استفاده از لحظات این ماه مبارک تأکید کرده اند.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان افزود: انسان اگر دور اندیش و آینده نگر باشد، از تمامی فرصت ها و لحظه های این ماه مبارک استفاده می‌کند تا به سعادت واقعی دست پیدا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با روزه داری، شب زنده داری، تحمل گرسنگی، صبر و استقامت در روزها و شب های این ماه پر برکت آنچه را که باید به دست بیاورید کسب می‌کنید پس چه خوب است که انسان وارسته از ماه رمضان بهره کافی را ببرد و از این فرصت به نحو احسن استفاده کند و به معبود خویش دست یابد و خود را بیمه کند.

کریمی برنامه ریزی صحیح و مدون در حوزه فعالیت هیئات مذهبی را رمز موفقیت شورای هیئات مذهبی و زنده نگهداشتن فرهنگ اهل بیت(ع) دانست.

وی خاطر نشان کرد: برپایی محافل و مجالس شادی و عزای شایسته و بی پیرایه برای اهل بیت(ع) نقش مؤثری در ارتقای تبلیغات دینی و اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) دارد.

در ادامه تصمیمات لازم پیرامون برنامه هیئات مذهبی در مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) و دسته روی هیئات مذهبی در روز شهادت آن امام همام اتخاذشد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها