خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تفکر تکفیری حاصل جدایی از قرآن و اسلام ناب است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در محفل انس با قرآن پایگاه امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: افراطی گری و تفکر تکفیری حاصل جدایی از قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) است.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۰۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: تفکر تکفیری ها بر اساس همان تفکر و بینش غلط خوارج و قوم نهروان در زمان حضرت علی(ع) شکل گرفته و از راه و مسیر اسلام واقعی خارج شده اند.
وی اظهار کرد: رشد این تفکر در منطقه تا جایی است که حامیان آنها در برابر این حرکت خزنده به وحشت افتاده و از آن واهمه دارند.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: همه این حرکات و تفکرات نادرست در اثر جدایی از آموزه های قرآنی و عدم تفکر و تدبر در آیات نورانی آن و سیره ائمه معصومین(ع) به وجود آمده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن فرصت مغتنمی برای تدبر و تفکر در آیات هدایت بخش این کتاب الهی و آسمانی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تاکید کرد: تدبر و تفکر در قرآن برای یافتن راه درست در زندگی بشریت بوده و باید در این راستا حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها