مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:
خبرگزاری بسیج: مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در کارگاه آموزشی این فریضه در اهر گفت: دشمن با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان، می کوشد تا آن ها را به انحراف کشانده و بی هویت کند که برنامه های ماهواره ای یکی از عامل اصلی این انحرافات است که با هزینه های کلان ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۲۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار ملکی افزود: ماهواره حامل پیام فرهنگ مبتذل غرب است و اثر ویران کننده ای بر رفتار و پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان دارد که خانواده ها باید خود را از آثار ویرانگر این پدیده شوم در امان نگه دارند.

امام جمعه اهر نیز در این کارگاه ولایت پذیری و امربه معروف و نهی از منکر را دورکن اساسی عبودیت برشمرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امربه معروف و نهی از منکر را یک مسئله عقلایی و خیلی مهم دانست و گفت: این واجب الهی یک وظیفه همگانی است و پیامبران الهی برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آمده اند.

فرمانده سپاه اهر هم در این کارگاه گفت: منکرات و معروفات تنها منکرات و معروفات ظاهری همچون بی حجابی یا اقامه نماز نیست بلکه ابعاد وسیعی داشته و همه شئونات اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، دینی، اداری، اقتصادی و  ...  را در برمی گیرد.

عبدالحسین ایمانی با تاکید بر اینکه سیاست ما عین دیانت ماست بر لزوم حساسیت بر مسائل پیرامونی تاکید کرد و افزود: خواسته و سیاست های دشمن در راستای ترویج فرهنگ بی تفاوتی در جوامع اسلامی به خصوص ایران است بنابراین باید راهکارهای لازم اندیشیده شده و با این روند مخرّب مقابله شود.

 

ارسال نظرات