خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۳۵۷۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر پیش از ظهر امروز در گفت گو با خبرگزاری بسیج درخصوص وضعیت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: عفاف و حجاب در جامعه مختص به بانوان نیست و باید مردان نیز طبق آموزههای دینی به آن اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) در رودخانه فرات با لباس شنا میکرد و این بیانگر توجه این امام عظیم شان به مقوله عفاف و حجاب است و مردان و زنان ما نیز در جامعه باید با تاسی از این بزرگوار به خصوص در ماه مبارک رمضان توجه بیشتری به مسئله عفاف و حجاب داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان ادامه داد: عکسی از کاتولیکهای یهودی به نمایش در میآید بیانگر مقید بودن آنها به حجاب و عفاف است و قطعا با بی حیایی و بیحجابی حریم جامعه شکسته می شود و تعرض به چنین جامعهای راحتتر میشود.

مهاجر به لزوم اجرای ماده 300 گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوبه شورای فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قائدتا ضربه به یک فرد بیحیا و بیعفت راحتتر است و اگر در هشت سال دفاع مقدس پیروز بودیم به واسطه توجه به عفاف و اعتقادات ما بود.

وی با بیان اینکه تقوا و بصیرت از جامعه گرفته شود دشمن به راحتی میتواندبه بدنه انقلاب اسلامی ضربه بزند، افزود: در بسیج یاران خوبی به عنوان بسیجیان داریم و برای آن که یاران امام زمان(عج) در تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در بسیج تربیت کنیم بسیجیان ما را با حلقه تربیتی صالحین پیش قراول هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به ساختار امربه معروف در بسیج اشاره کرد و گفت: در این بخش اقدامات خوبی در بسیج انجام شده و امیدواریم با اقداماتی که دولتمردان در این بخش انجام میدهند شاهد توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها