خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی گفت: توجه به نسل جوان و نیازهای فرهنگی آنها و استفاده از این نیروی مهم کشور باید مورد اهتمام جدی مسئولان امر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۶۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلامقربانعلی صفائی پور در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرتامام حسن مجتبی (ع)، اعضای شورای فرهنگیراخادمان فرهنگی جامعه خواند و تصریح کرد: در این شورا باید برایاهداف انقلاب اسلامی و حرکت به سوی آرمانهای بزرگ اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشته شود.

امام جمعه میامی مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه را نشان از ضعف در مدیریت واحد دانست و گفت: موازی کاری باعث هدر رفت اعتبارات و انرژی نیروی انسانی می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با یادآوری اینکه توجه به نسل جوان و نیازهای فرهنگی آنها و استفاده از این نیروی مهم کشور باید مورد اهمیت قرار گیرد، افزود: توجه و اهمیت به جلسات شورای فرهنگ عمومی، هم سویی و هم پوشی در تقویت برنامه های دینی و قرآنی باید در شهرستان مورد تاکید قرار گیرد.

صفائی پور گفت: اگر این شوراها در شهرستانها تقویت شود بار سنگینی که برعهده قوه قضائیه و رسیدگی به پرونده های مختلف وجود داردکمتر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز در این نشست به اهمیت تهاجمفرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: چند سالی است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با تهاجم فرهنگی به میدان آمده اند.

عباسعلی کاظمی، به آسیب های ماهواره نیز اشارهو تاکید کرد: ماهواره بنیان خانواده ها را نشانه رفته و باید به طور جدی خصوصا در روستاها به آن بپردازیم.

وی به برگزاری محفل انس با قرآن در آینده نزدیک اشاره کرد و همکاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان را خواستار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیزبه موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت:در این خصوص برنامه مشترکیبا اداراتی مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات برگزار می شود.

عرب احمدی به برگزاری جشن های هنری در شهرستان میامی نیز اشاره کرد و اخذ مجوز برایبرپایی محافل هنری از طریق شورای فرهنگ عمومی را خواستار شد.

وی، نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت مناسبتهای ملی و مذهبی در سطح شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: شعائر مذهبی مورد توجه بیشتری باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی افزود: برایکاهش جرائم در اینشهرستان از مناسبت های مختلف به ویژه مناسبتهای مذهبی با محوریت روحانیان مستقر در شهرستان باید استفاده شود.

احمدی تأکید کرد:با کمک روحانیان و شورای فرهنگ عمومی در شهرستان میامی می توان در این مسیر حرکت و برایکاهش جرم تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها