خیران شهرستان میامی با مشارکت در نخستین همایش جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد؛ احسان و نیکوکاری خود را در ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۴۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، شب گذشته نخستین همایش جشن گلریزان درسالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد و خیران نیکوکار ۳۸۰ میلیون ریال به این مراسم کمک کردند.

امام جمعه میامی در این همایش با تبیین اهمیت این عمل خدا پسندانه گفت: تضمین کار نیکو از سوی ائمه اطهار (ع) داده شده است و شرکت در جشن گلریزان و کمک به زندانیان غیرعمد یکی از راه های نیکوکاری محسوب می شود.

حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور تأکید کرد: مالی که در اختیار انسان قرار می گیرد بالاخره می بایست هزینه شود و چه راهی بهتر از کمک به نیازمندان و زندانیان غیرعمد که خود و خانواده شان چشم به راه هستند.

وی تصریح کرد: با کمک به این مراسم چشمان منتظر و گریان خیلی از خانواده هایی که در انتظار عزیز خود هستند و به علت نداشتن وضعیت نامناسب اقتصادی باید همچنان چشم انتظار بمانند، شاد و خندان می شود.

امام جمعه میامی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب از آمار بالای زندانیان ابراز نگرانی کردند با برگزاری این چنین مراسماتی دل معظم له هم شاد می شود.

وجود ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان میامی

رئیس دادگستری شهرستان میامی نیز گفت: ۱۰نفر در شهرستان میامی به جرم غیرعمد در زندان به سرمی برند که پنج نفر مهریه، چهار نفر تصادف و یک نفر مالی است.

عباسعلی اکبری افزود: برای آزادی این افراد به بیش از۵میلیارد ریال کمک نیاز است که زمینه آزادی آنان فراهم و به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

وی افزود: این مراسم برای اولین بار در میامی برگزار می شود که با مدد کارهای انجام شده می توان با سه میلیارد ریال همه زندانیان غیرعمد شهرستان را آزاد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان میامی افزود: ۸۷ نفر از شهرستان میامی به علت نبود زندان در زندان شاهرود به سر می برند وامیدواریم با مبالغ جمع شده این مراسم زمینه آزاد سازی ۱۰نفر از افراد که دارای جرائم غیرعمد هستند را مهیا سازیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها