محفل انس با قرآن و جزخوانی قرآن کریم به همت پایگاه الغدیر حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در مسجد کوی سازمانی شهید علیاری لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۵۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجلس انس با قرآن و جزخوانی قرآن کریم به همت پایگاه الغدیر حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در مسجد کوی سازمانی شهید علیاری لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار می شود.

در این مراسم بسیجیان و کارکنان و خانواده های تیپ 258 شهید کشاورزیان و قرارگاه عملیاتی لشکر58 در مسجد الغدیر کوی سازمانی از ساعت 18 الی 19:30 به جزخوانی قرآن و برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری و بین المللی می پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: این برنامه به همت پایگاه بسیج الغدیر و همکاری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در طول ماه مبارک رمضان برگزار و علاوه بر آن برپایی ضیافت افطاری ساده و برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی در قالب بوستان سلامت در پارک کوی سازمانی از دیگر برنامه های پایگاه الغدیر برای کارکنان بسیجی و خانواده های کوی سازمانی شهید علیاری ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها