فرماندار اشکذر در مورد احداث اورژانس خضرآباد گفت: 90 درصد کار ساختمان سازی انجام شده، تجهیزات مربوط به اورژانس تهیه شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۷۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار اشکذر در مورد احداث اورژانس خضرآباد گفت: 90 درصد کار ساختمان سازی انجام شده، تجهیزات مربوط به اورژانس تهیه شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان بهره برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در مصاحبه با برنامه رادیویی در شهر به سؤالات مردم بخش خضرآباد پاسخ داد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» در مورد سؤال مطرح‌شده در مورد احداث اورژانس خضرآباد خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد کار ساختمان‌سازی انجام‌شده، تجهیزات مربوط به اورژانس تهیه گردیده است و آن‌گونه که خیر محترم قول داده است تا پایان ماه مبارک رمضان بهره‌برداری خواهد شد.

وی اضافه کرد: ساختمان توسط خیر محترم ساخته‌شده و تجهیزات توسط دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده است.

سپس سؤالی در مورد تعطیلی نانوایی مطرح شد که شاه‌حسینی ضمن اشاره به اینکه این موضوع به بخش خصوصی مربوط است و  فرمانداری در مسائل سهمیه آرد و پرداخت تسهیلات فعالیت دارد، اضافه کرد: نانوا به علت نداشتن درآمد کافی نانوایی را تعطیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی برای احداث نانوایی آمادگی دارد اعلام کند فرمانداری نیز حمایت می‌کند؛ اگر این روند ادامه پیدا کند باید آرد به‌صورت خام بین خانوارها توزیع گردد.

بلوار اتابک به کذاب یکی دیگر از سؤالات مطرح‌شده مردم بود که مردم از یک‌طرفه و خاکی بودن آن شکایت داشتند؛ فرماندار اشکذر در پاسخ به این سؤال گفت: شهروندان عزیز باید توجه داشته باشند که در سال گذشته اصلاً چنین بلواری وجود نداشته و به درخواست مردم و اعتبار ۷ میلیارد ریال آسفالت شده و آسفالت لاین دوم در دستور کار قرار دارد.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه پروژه‌های راه نیازمند اعتبار مالی زیاد است، از جاده اتابک به کافی آباد یادکرد که یک میلیارد تومان هزینه داشته است و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری این جاده تکمیل شود.

در مورد سؤال مطرح‌شده بابت کمبود پزشک درمانگاه کافی آباد فرماندار اشکذر از حضور پزشک خانواده در این مکان خبر داد و افزود: اگر کمبودی وجود دارد آن را پیگیری می‌کنیم.

شاه‌حسینی در مورد تردد کامیون‌های شن و ماسه در محله‌های مسکونی که باعث اذیت و آزار اهالی شده خاطرنشان کرد: با مدیران معادن صحبت شده و به رانندگان تذکر داده‌شده است تا مسئله اضافه‌بار رعایت شود.

وی اضافه کرد: چون مشکل مربوط به مسیر یزد به خضرآباد است باید هماهنگی‌های لازم بین شهرستان یزد نیز انجام گیرد.

شاه‌حسینی در پایان اظهار داشت: از همین‌جا از مسئولان شهرستان یزد، اداره صنعت معدن تجارت و راه و شهرسازی درخواست می‌کنیم تا با برگزاری نشستی، در مورد سازمان‌دهی این مشکل بحث و تبادل‌نظر کنیم که اقدامات لازم صورت گیرد تا آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.


ارسال نظرات