امام جمعه سمنان:

بیانات روشنگرانه رهبری نقشه راه مذاکرات هسته ای است

امام جمعه سمنان گفت: بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله هسته ای نقشه راه مذاکرات است.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۸۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله هسته ای نقشه راه مذاکرات است، اظهار داشت: اگر توافق خوب حاصل شود، جمهوری اسلامی به همه خواسته های خود می رسد و اگر توافق هم حاصل نشود ما داشته های خودمان را داریم.

وی افزود: ملت ایران با سه فرهنگ مهم مقاومت، عزت طلبی و ذلت ناپذیری و ما می توانیم خار چشم آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه توحید و ولایت معادل یکدیگر هستند، بیان کرد: ولایت و توحید از ارکان دین مبین اسلام است؛ بنابراین انکار ولایت امام علی(ع) یک نوع کفر محسوب می شود.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه ولایت ولی فقیه جامع الشرایط در زمان غیبت کبری همان ولایت امام علی است، تصریح کرد: اطاعت و حمایت از ولی وظیفه ما نسبت به ولی فقیه در زمان غیبت کبری است.

وی با تأکید بر اهمیت مسأله ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است و مردم باید از این یادگاری پاسداری و حمایت کنند.

وی با دعوت از جوانان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس، افزود: پیام این روز نفرت از سه مثلث شوم قاتل و مسلمان کش یعنی اسرائیل،داعش و عربستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار