امام جمعه مهریز:

ماهواره سنگر دشمن است/ دشمن به دنبال قتل عام فرهنگی جوانان

امام جمعه مهریز گفت: ماهواره از مهمترین سنگر های کنونی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نابود کردن نسل جوان از هویت و اخلاق و ادب است.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۱۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: حمله و حوزه نفوذ دشمنان در دفاع مقدس به خوبی در پیش چشم مردم بود .

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت شجاع ایران با صبر، مقاومت، ایثار و جانفشانی دشمنان را به خوبی شکست دادند و قدرت، عظمت و صلابت خود را به جهانیان نشان دادند.           
امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبری فرزانه سال های سال است که ملت و جوانان را به وجود تهدید نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان آگاه می سازنند.   
برهان گفت: در تهدید نرم تمام ارزش ها و اعتقادات نسل جوان به صورت شدید مورد تجاوز و حمله دشمنان قرار گرفته و ممکن است سال های سال طول کشد.        
خطیب جمعه مهریز گفت: در این تهاجم فرهنگی ماهواره نقش مهمی را بازی می کند و با برنامه های خود به دنبال حیا زدایی و ضربه زدن به کانون خانواده ها و رواج فساد و بی بندوباری است.        
امام جمعه مهریز افزود: دشمنان به شدت با برنامه های ضد اخلاقی و دینی ماهواره سعی می کنند تا نسل جوان را از تمامی ارزش ها و عزت ها جدا کنند .

برهان گفت: مردم و خانواده ها باید اثرات سوء ماهواره را بشناسند و از این توطئه بزرگ دشمنان غافل نمانند.

امام جمعه مهریز در ادامه به انتقاد از برخی رفتار با دشمنان توسط برخی مسئولان اشاره و گفت: نباید با دشمن خوش و بش داشت و نباید هیچگاه از اهداف و توطئه های دشمنان غافل شد و مرز حق و باطل را کاملا رعایت کرد .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان باید بیش از گذشته به ایثارگران و متدینین جامه ارزش قائل شوند و مردم ما خیلی هوشیار هستند و با بصیرت و حقایق را می فهمند؛ لذا باید همواره برای عظمت اسلام و قرآن با جدیت کوشید .

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: برخی افراد بارها مرم را عوام خوانده اند و توهین کرده اند که این رویه به هیچ وجه پسندیده و پذیرفته نیست .

برهان در ادامه به اهمیت ماه رمضان، لیالی قدر و شهات حضرت علی(ع) اشاره کرد و از مردم خواست تا قدر لحظات نورانی این ایام را بدانند .

 

ارسال نظرات