امام جمعه مهردشت:

میدان دیبلماتیک امروز همان میدان جنگ دیروز است

امام جمعه مهردشت: چرا ما از خودروهای لوکس، لوازم آرایشی که رتبه هفتم در دنیا را داریم تحریم نیستیم، فقط از علم و تکنولوژی تحریمیم؟!! دشمن می خواهد کشور ما به بلوغ اقتصادی نرسد.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۱۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از سرو ابرکوه:، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده با اشاره به سخنان رهبر معظم در جمع خانواده های شهدا گفت: با وجود اقدامات تروریستی آمریکا مثل «حادثه‌ی ۷ تیر ۱۳۶۰»، «بمباران شیمیایی سردشت ۷ تیر ۱۳۶۶»، «ترور شهید صدوقی ۱۱ تیر سال ۱۳۶۱» و « ساقط ‌کردن هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۷» باید این ایام تیرماه به ‌عنوان « هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری شود؟    
حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: امروز میدان جنگ، میدان دیبلماتیک است  همان محل در کشور اروپایی که مذاکرات هسته ای در آن انجام می شود و هدف اصلی دشمنان در رأس آنها آمریکا، مقابله با نظام جمهوری اسلامی و شکستن اراده مقاومت و ایستادگی ملت است.
علیزاده عنوان کرد: حیله دیگر دشمن ایجاد اختلافات داخلی بین گروه های مختلف تحت تاثیر موافقان و مخالفان مذاکره است  در جمهوری اسلامی، تمام مسئولین و عناصر کارآمد موافق مذاکره هستند؛ اما مذاکره ای که عزت، اقتدار و حقوق ملت  ایران را بتواند محقق و تثبیت کند.
امام جمعه مهردشت افزود: تمام دغدغه ملت ایران این است که مذاکره کنندگان توجه داشته باشند از آمریکا و ایادی آنها جز دغل بازی وخلف وعده چیزی دیده نشده و آنها با يک دزد وحشي، طماع و دروغگو طرفند و باید مراقب خطوط قرمز نظام باشند.
وی گفت: نقشه دیگر دشمن، تبدیل انتخابات به مسئله ای برای ایجاد کینه بین مردم می باشد. بعضی ها برای انتخابات مجلس و خصوصاً خبرگان رهبری خواب های پریشان دیده اند. الحمد الله، مردم ما اینقدر فهمیده شده اند که رفتارها و شعارهای دوگانه را شناخته و گوش به فرمان رهبرشان پیش می روند.
علیزاده تصریح کرد: دشمن می خواهد با پیچیده کردن معضلات اقتصادی و ایجاد اختلافات داخلی بین گروه های مختلف تحت تاثیر موافقان و مخالفان مذاکره، ملت ما را از پا درآورد و متاسفانه با وجود تاکید رهبر معظم بر اقتصاد مقاومتی، برای برون رفت کشور از این مشکلات، یک عده ای هنوز به این مسئله اعتقاد پیدا نکرده اند.
خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: ما از خودروهای لوکس، کالاهای مصرفی، لوازم آرایشی که رتبه هفتم در دنیا را داریم تحریم نیستیم، فقط از علم و تکنولوژی تحریمیم؟!! دشمن می خواهد کشور ما به بلوغ اقتصادی نرسد.
وی تاکید کرد: آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی اگر می توانستند وجب به وجب این کشور را بمباران هسته ای می کردند، اینها دشمنان اسلام، قرآن و انسانیتند.
علیزاده ضمن تبریک «روز قلم» به کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند گفت: قلم منشأ هدايت و آگاهي بشر می باشد. تقوا، صداقت، عفيف، انصاف داشتن نسبت به ديگران و دور بودن از سیاست زدگي را از خصوصیات بارز اهل قلم دانست و گفت: باید خود و قلم شان  را در راه خدمت به دين اسلام و انقلاب قرار دهند.

وی با نزدیک شدن به شب های قدر عنوان کرد: این شب ها که مهمترین شب های سال است، نعمت خداوند بر امت پيامبر(ص) است. نماز جماعت و موعظه در حدود 27 مکان و مسجد در بخش بهمن در ماه رمضان و لیالی قدر برپاست.
علیزاده همچنین از مردم بخش بهمن خواست تا با حضور پرشور و با شکوه خود همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژيم جعلي و منحوس صهيونيستي نشان داده و در روز جمعه 23 ماه رمضان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار