حسن خدادادی فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد از برگزاری پیاده روی در شب توسط اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد خبر داد و گفت: اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد و حلقه های صالحین برای آموزش پیاده روی در شب فراخوانی شدند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۸۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از بهاباد: حسن خدادادی فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد ا زبرگزاری پیاده روی در شب توسط اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد خبر داد و گفت: اعضای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد و حلقه های صالحین برای آموزش پیاده روی در شب  فراخوانی شدند.

وی با بیان‌ این‌ که بسیجیان حضور یافته در این پیاده روی؛ سازمان‌دهی، تجهیز، آموزش و تمرین حضور در صحنه را فرا می‌گیرند، تصریح کرد: در شب گذشته برادران بسیجی حاضر، پیاده‌روی شبانه را از مسیرهای از پیش تعیین شده را به مدت بیش از 2 ساعت آغاز کردند که در حین پیاده‌روی، تاکتیک های نظامی لازم در این زمینه نیز انجام شد.

در این پیاده روی شبانه یگان های عمل کننده به کلیه اهداف از پیش تعیین شده که عبارت بود از پیاده روی در شب، اجرای عملیات کمین و ضد کمین و ستاره شناسی بود، رسیدند.

نیروهای بسیجی شرکت کننده در این رزمایش با فنون جهت یابی در شب از طریق صورت های فلکی و نیز انواع فنون رزم در شب آشنا شدند.

گفتنی است قریب به 55 نفر در این رزم شبانه شرکت نمودند و تا منطقه عمومی بموئیه بهاباد پیاده روی کردند.

در این پیاده روی همچنین کلاس حلقه های صالحین پایگاه برگزار شد و یکی از بسیجیان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مطالبی بیان نمود

ارسال نظرات