خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان تاکستان:

اعتراف به گناه سبب آرامش انسان می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان تاکستان بیان کرد: اعتراف به گناه سبب آرامش انسان می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان،حجت الاسلام کریمی رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان تاکستان در سخنرانی شب گذشته خود درهئیت مکتب الزهرا در جمع روزه داران تصریح کرد: خداوند فرموده اند که اعتراف به گناه را وسيله آمرزش تو ساخته ‏ام، وقتی انسان روزانه اعتراف می کند، میزان طلبکاری اش پایین می آید، آرامش دارد.

وی گفت: یکی از مواردی که باید بسیار از خداوند تبارک و تعالی درخواست کنیم این است که برای ما مرگ، غیر مترقبه و ناگهانی نباشد. اینکه من و شما حتی یک روز در هر سنی که هستیم، غافل شویم که شاید فردا را نبینیم، از نظر دین و اخلاق گناه نابخشوده ای است.

 کریمی اظهار داشت: اگر اجل نزدیک است، که نزدیک است، حتی یک روز! ممکن است انسانی خیلی از روزهایش روزهای معنوی نباشد، این اشکال ندارد ولی به یاد مرگ نبودنش اشکال دارد. حتی در روزی که معنوی هم نیست این شخص اجازه ندارد که به یاد مرگ نباشد.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان تاکستان با اشاره به فواید اعتراف در مقابل پروردگاراذعان کرد: اعتراف انسان را به جایگاه خویش آشنا می کند و انسانی که به جایگاه خود آشناست، در مقابل خدا سینه سپر نمی کند، زیاده خواهی نمی کند و احساس طلب کاری هم به خودش، نمی گیرد.

 

1007/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار