سخنگوی فراکسیون گردشگری مطرح کرد
سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری راهکارهای جالب ارزان‌سازی سفرهای داخلی مردم توسط بخش خصوصی و دولتی را مطرح کرد.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ایرج ندیمی در پاسخ به سؤالی در زمینه ارزان‌سازی سفرهای مردم با بیان اینکه 12 فاکتور در دنیا برای ارزان‌سازی سفر وجود دارد، اظهار داشت: به عنوان نمونه در برخی کشورها در روزهای ملی که برای ما عید فطر یکی از آنهاست، تمام کشورهای خارجی موجود در آن کشور، موظفند 50 درصد اقلام خود را ارزان کنند.

وی اضافه کرد: این اتفاق به این معناست که در روزهای ملی شرکت خارجی موجود در کشور می‌ تواند به علت تبلیغات یا احترام به افتقا بزرگ ملی آن کشور، اقلام خود را 50 درصد بفروشد چون حمایت از تولید می‌شود لذا ما باید برای سفرهای مردم تسهیل ایجاد کنیم.

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس تصریح کرد: تسهیل در ارزان‌سازی سفرهای داخلی مردم ایران، ممکن است از جهت کمپینگ‌ها، تقبل بخشی از هزینه‌های سفر، از جهت مباحثی که می‌شود به شکل‌های مختلف از امتیازها و فرصت‌های بخش‌های خصوصی و دولتی استفاده کنیم  از جهت خدمات است و این رویکرد را باید از دنیا یاد بگیریم.

ندیمی یادآور شد: چرا نباید در روزهای مهم و تاریخی کشور تعریفی برای مردم بکنیم که مردم علاقه به آن روز را پیدا کنند و از این جهت به نظر می‌رسد این رخداد را باید مدیریت کرد؛ این امکان در دنیا وجود دارد و در داخل متأسفانه از جهت موادری که از جهت مدیریت منابع است فعالیت چشمگیری ندیدیم ولی امیدواریم در ادامه شاهد آن باشیم.

ارسال نظرات