رئیس هیئت‌امنای امامزاده علی‌اکبر (ع) آرادان خبر داد:
رئیس هیئت‌امنای آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان از آغاز مرحله دوم عملیات عمرانی این بقعه متبرکه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۳۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، نعمت اله خدامی گفت: در راستای اجرای طرح ملی میقات الرضا (ع) و در جهت ارائه خدمات شایسته به زائرین و مسافرین عزیز در حال انجام مرحله دوم عملیات عمرانی امامزاده علی‌اکبر (ع) هستیم.

وی افزود: این مرحله از عملیات عمرانی شامل سفیدکاری سر درب ورودی امامزاده، نرده‌کشی ایوان و... است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و زیر نظر هیئت‌امنای این بقعه متبرکه در حال انجام است.

رئیس هیئت‌امنای امامزاده علی‌اکبر (ع) عنوان کرد: اجرای طرح جامع در امامزادگان موجب رشد و توسعه فضای فیزیکی و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائرین و مسافرین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) شهرستان آرادان یکی از بقاع مجری طرح ملی میقات الرضا (ع) به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر و ازنظر درصد پیشرفت کار و برنامه‌های مصوب امامزاده،یکی از بقاع پیشتاز در سطح استان هستیم و با عنایت به کمک‌های مردم و مسئولین امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد اتمام عملیات عمرانی این امامزاده باشیم.

خدامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان عزیز در این ماه پربرکت خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم مراسمضیافت افطاری را با حضور مردم و مسئولین در این آستان مقدس برگزار کنیم و در این زمینه نیازمند کمک همه‌جانبه و مشارکت مردم و مسئولین هستیم.

وی تصریح کرد: در ایام شب‌های قدر نیز در صورت امکان در این آستان مقدس مراسم عزاداری و احیا برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور پرشور شیفتگان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) در این مکان مقدس باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها