خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فردوس گفت: آشنا کردن جوانان با روحیه جهادی، خودسازی و دشمن شناسی از مهمترین اهداف اردوهای طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۴۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در مراسم افتتاحیه طرح اردوهای هجرت 3 عنوان کرد: مهم ترین هدف مجموعه سپاه و دستگاه های همکار در راستای اردوهای طرح هجرت، آشنا کردن جوانان با روحیه جهادی و خودسازی آنان است.

وی افزود: تمرین مدیریت جوانان، تمرین کار گروهی توسط قشر جوان، کمک به دولت در بحث خدمت رسانی و کاهش هزینه در پروژه ها و دقت کار در جوانان از دیگر اهداف این اردوها است.
وی تاکید کرد: اردوها و حلقه های تشکیل شده تنها برای خودسازی سرگروه ها و افراد گروه ها است و این مهم باید با خلوص نیت برای رضای خدا باشد.
فلاحی مقابله با جنگ نرم دشمن علیه کشور و دشمن شناسی را از دیگر اهداف اردوهای طرح هجرت دانست.
فرمانده بسیج سپاه فردوس در خصوص سهمیه امسال شهرستان برای اردوهای طرح هجرت اظهار کرد: در سال جاری 300 نفر سهمیه برای شهرستان اعلام شده است که 200 نفر مرد و100 نفر آنان زن هستند.
فلاحی در خصوص اردوهای یک روزه و هفت روزه بسیج نیز عنوان کرد: اردوهای یک روزه اختصاص حلقه ها به صورت جهادی برای کمک به فعالیت نهادها یا سازمان ها است و اردوهای هفت روزه که بخشی در نوروز انجام شده بخش دیگر آن در تابستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اردوهای دانشجویی نیز در فعالیت های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و کارهای خدماتی به فعالیت خواهند پرداخت.
رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس نیز در این نشست با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر عظیم شان در بیانات خود تاکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارند که بنابر سفارش ایشان تنها رونق تولیدات داخلی می تواند راهکار مبارزه با تحریم ها باشد.
علی پرست تاکید کرد: امروزه زمینه ساز اقتصاد مقاومتی همین اردوهای طرح هجرت است؛ چرا که با آشنایی جوانان با حرفه های مختلف موجب کارآفرینی در آینده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها