امام جمعه مشگین شهر گفت: جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب در تحریم بوده است لذا مسئولان می بایست با شرایط موجود و بدون توجه به نتیجه مذاکرات برنامه ریزی های خود را انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، حجت السلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای مثبت یا منفی هیچ خللی در حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی کند.

وی افزود: مذاکرات هسته ای در حال رایزنی است و در این مذاکرات مقام معظم رهبری خطوط قرمز نظام اسلامی را مشخص کرده است اما با وجود این طرف مقابل به زیاده خواهی های خود از جمله بازرسی از مراکز نظامی ایران، بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران، ایجاد محدودیت در ایران و ... پا فشاری می کند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: آژانس هسته ای هرگز با عدالت برخورد نکرده است و ثابت کرده است که تابع استکبار جهانی است لذا هیچ اعتمادی به آنان نیست.

وی خطاب به مسئولان کشوری گفت: جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب در تحریم بوده است لذا مسئولان می بایست با شرایط موجود و بدون توجه به نتیجه مذاکرات برنامه ریزی های خود را انجام دهند بنابراین نباید مشکلات اقتصادی این کشور را به مذاکرات هسته ای گره زده شود.

حجت الاسلام باوقار در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: 23 رمضان روز جهانی قدس روز وحدت مسلمانان است لذا از عموم مردم انتظار می رود با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی بزنند.

ارسال نظرات