خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض حضور جوانان و بسیجیان را در نماز جمعه بسیار باشکوه دانست و گفت: داشتن یک نماز جمعه باشکوه خود در حل مشکلات بسیار مهم است.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۸۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در گردهمایی فعالان بسیجی و اعضای فعال ستاد نماز جمعه این شهر با تقدیر از فعالیت های ستاد اظهار کرد: اعضای ستاد نماز جمعه خضری دشت بیاض جوانترین اعضا در سطح استان هستند.

حجت السلام و المسلمین مدنی گفت: این ستاد جوان توانسته با ابتکارهای خلاق در بین نمازها، از جمله تهیه و پخش کلیپ های مستند صوتی و تصویری، بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی را با روشنگری و آگاه کردن مردم در زمینه های اتفاقات منطقه و بیان کردن واقعیت ها با ظرافت های خاص مثمر ثمر و مورد توجه نمازگزاران قرار گرفته است.

وی افزود: ستاد نماز جمعه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته و امسال توانسته اند در نماز جمعه ها بهترین برنامه ها را با کیفیت بالایی به مردم ارائه دهند.

امام جمعه خضری ادامه داد: داشتن یک نماز جمعه باشکوه خود در حل مشکلات بسیار مهم است و این ستاد عملکرد بسیار خوبی را از خود تا بحال نشان داده است.

وی هم چنین حضور جوانان و بسیجیان را در نماز جمعه های این شهر بسیار باشکوه دانست و افزود: با برگزاری هر جلسه اعضای ستاد گزارش ها را بطور کامل به دفتر امام جمعه این شهر منعکس می کنند که این خود نشان دهنده اخلاص جوانان در برگزاری این مراسم است.

گفتنی است، در پایان مراسم کلیه افراد شرکت کننده افطاری مهمان امام جمعه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها