امام جمعه هرات با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاوتی گفت: اقتصاد مقاومتی در گرو رونق اقتصادی است که در این راستا باید با قاچاق عرض، کالا و مواد مخدر مبارزه کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۵۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام محمد رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرات افزود: این مهم سعی و تلاش نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) را می طلبد که امید داریم با همت دستگاههای مسئول و مردم جلوی این دو پدیده شوم را بگیرند تا به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری دست یابیم.

خطیب نماز جمعه هرات، با بیان اینکه این مهم زمانی محقق خواهد شد که ما وابسته به دیگران نباشیم، خاطرنشان کرد: شایسته است تولیدکنندگان داخلی نیز با رعایت استاندارد کالاهای خود را تولید کنند تا مردم به کالاهای خارجی ترغیب نشوند.

رضایی درباره مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 5+1 اظهار کرد: مقام معظم رهبری هم اشراف کامل دارند و هم هیئت مذاکره کننده را تائید کردند پس تا زمانی که این هیئت همزبان و هم فکر با رهبر باشند ما آنها را تائید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری، دولت و مردم ایران در مقابل خواسته های خود کوتاه نخواهند آمد و این حق مسلم ما است که این مهم هر چه سریعتر به نفع ایران پایان یابد.

امام جمعه هرات همچنین با مهم خواندن مباحث فرهنگی نگاه ویژه به وضع فرهنگی این شهرستان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: وجود چندین مرکز دانشگاهی در این شهرستان ظرفیت خوبی است که باید به آنها سر و سامان داده شود.

رضایی بر حضور و شرکت با شکوه نمازگزاران هراتی در راهپمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

 

ارسال نظرات