مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

نقش فرماندهان پايگاه ها در ترويج دستاوردهاي انقلاب اثرگذار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به وظايف و رسالت هاي خطير فرماندهان بسيج گفت: فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج نقش اثرگذاري در ترويج ارزشها، آرمانها و دستاوردهاي انقلاب دارند.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام محمد تقی خیری گنجی در دومین جلسه فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب(ع) سمنان ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات فرماندهان پایگاه ها اظهار کرد: بايد فرماندهان پایگاه های مقاومت نقش پررنگ تري در تربيت و جذب جوانان و نوجوانان به شجره طيبه بسيج داشته باشند.

وی با بيان اينكه انسان بایدهر کار نیک را برای رضاي خداوند انجام دهد و اجرش را تنها از ذات اقدس اله بخواهد،‌ خاطرنشان كرد: فرماندهان پایگاه ها سعي در جذب، راهنمايي و هدايت جوانان به سمت صراط مستقیم دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره بر مواردی که قلب انسان را قوی می کند،افزود: توکل به خداوند، ذکر او و فراموش نکردن حق تعالی در لحظه های زندگی باعث قوی و محکم شدن قلب انسان می شود.

حجت الاسلام خیری گنجی بیان کرد: یاد خداوند انسان را در تمام لحظات زندگی موفق و سربلند و مشکلات را بر او میسر میسازد؛ چرا که عالم دریا و خدا ساحل است پس انسانی که در دریای عالم غوطه ور است به ساحل نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار