مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج استان همدان :
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: کاروان های راهیان نور استان همدان به دلیل گرمای هوا از اواخر مردادماه به غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند که این اردو تا پایان شهوریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۲۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبر گزاری بسیج با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب از اواخر مردادماه آغاز می شود افزود: اعزام کاروان های راهیان نور استان همدان به غرب و شمال غرب کشور تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین استان همدان در ادامه گفت: تعداد سهمیه زائران سرزمین های نور برای استان همدان 1200 نفر در نظر گرفته شده است اما پیش بینی می کنیم که امسال تنها برای راهیان نور غرب و شمال غرب 1500 نفر را به این سرزمین ها اعزام کنیم.
 
وی افزود: برای برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب حدود 30 راوی و 10 خادم در نظر گرفته شده است.
 
ترکمان در ادامه تاکید کرد: همه راویان و خادمین بکار گیری شده در کاروان های راهیان نور آموزش های لازم را دیده اند و به آنها تاکید شده است تا از اغراق گویی و زیاده گویی به طور جد پرهیز شود.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه انصار الحسین استان همدان گفت: راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی نیز از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد.
 
ترکمان خاطر نشان کرد: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم .‎میتوانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند سبب ایجاد تحول در بین جوانان شویم.
 
وی افزود: شهدای ۸ سال دفاع مقدس ما شاخص هستند که انسان ها را به سمت ارزش های الهی رهنمون می سازند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها جامعه را همواره سرزنده و با نشاط نگه می دارد.
 
این مقام مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع راهیان نور اهمیت توجه و تقویت این حرکت ارزشمند را صد برابر به نسبت گذشته بیان کرد و گفت: امیدواریم تذکرات و تأکیدات مقام معظم رهبری فراراه برنامه ریزان و کارگزاران فرهنگی باشد.
 
وی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور، فرهنگ‌ساز هستند و اهمیت فرهنگی و معنوی این اردوها بر هیچکس پوشیده نیست.
 
ترکمان گفت: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه دارد.
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات