مسئول سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج خراسان رضوی :
مسئول سازمان اردویی راهیان نور وگردشگری بسیج خراسان رضوی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان حدود 5 هزار زائر مشهدی را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۴۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
عباس صالحی در گفت و گو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج گفت: بعد از ماه مبارک رمضان حدود 5 هزار زائر مشهدی را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام خواهیم کرد.
 
وی بیان کرد: این زائرین قرار است از تاریخ 5 مرداد ماه در قالب 125 اتوبوس به استان های کرمانشاه و کردستان اعزام شوند.
 
صالحی تصریح کرد: در هر یک از اتوبوس ها یک راوی حضور خواهد داشت و تا مسیر برگشت همراه کاروان ها هستند.
 
وی ادامه داد: استان خراسان رضوی در این سفر ها و سفرهای قبلی تمام مایحتاج خود را از استان میزبان تهیه می کند تا کمکی بر اقتصاد استانهای میزبان باشد.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر مذاکره کنندگان هسته ای  مقاوت و استادگی که در اردوهای راهیان نور وجود دارد را الگوی کار خود قرار دهند قطعا به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهند کرد که این به نفع مردم جامعه است.
 
وی در پایان گفت: اگر راهیان نور را هرچقدر پررنگ تر از قبل برگزار کنیم تاثیرات آن را در عرصه های بین المللی هم خواهیم دید.
 
صالحی افزود: برگزاری اردوی راهیان‌نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند. 
 
این مقام مسئول با بيان اين مطلب اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است. 
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ و کامل بود افزود: دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود توانست مدیریت ، معنویت جامعه، شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد. 
 
وی تصریح کرد: در تاریخ، برخی رخدادها چنان بزرگ و مهم هستند که نمی‌توان آنها را فراموش، حذف و انکار کرد و این رخدادها دارای اهمیت بسیار بالایی در سرنوشت و آینده انسان‌ها هستند. 
 منبع کوله بار
انتهای متن/د
ارسال نظرات