تبدیل پادگان ارتش ساری به پارک

شهردار ساری با اشاره به افزایش بودجه ملی شهرداری ساری، گفت: پادگان ارتش ساری به پارک تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۶۲۴۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی عبوری اظهار داشت: رمضان ماه نشاط معنوی و تقرب الهی است.

وی افزود: مسیر کسب رضایت خالق به دست آوردن رضایت مخلوقات است و بندگی کردن در این عبادت‌ها مرسوم نیست.

شهردار ساری گفت:  ما عادت کردیم ماه رمضان را نخوردن و آشامیدن در طول روز تفسیر کنیم اما می‌توان رمضان را از منظر دیگری نیز نگریست.

وی، رمضان را محروم نوازی، مردم نوازی، نوسازی و بازسازی دانست و گفت: رمضان ماه گذشتن از خود و رسیدن به خدا است.

عبوری  با بیان اینکه شهرداری در همه زمینه‌ها در حال خدمات رسانی است، افزود:  مسئولانی که مسئولیت شهرداری را می‌پذیرند نباید به اربابی فکر کنند.

وی با بیان اینکه ما کارهای بزرگی را درشهرداری انجام داده‌ایم، افزود: وقتی نهضت آسفالت، پل و پروژه های عمرانی را آغاز کردیم متوجه عقب‌ماندگی ساری شدیم.

عبوری به احداث کانال و هدایت آب‌های سطحی در ساری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 80 درصد از پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در ساری به اتمام رسیده است.

وی از احداث فاز دوم پارک ملل در ساری اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار هکتار شروع شده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم خواهد کرد.

شهرداری ساری از احداث مجموعه سی‌‌کوه تپه ساری خبر داد و گفت: بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در ساری احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری ساری از 70 میلیارد به 400 میلیارد تومان در سال 94 افزایش یافت، خاطرنشان کرد: به‌ واسطه خدمات خالصانه درآمد شهرداری افزایش یافت و تنها دوره‌ای است که مردم به صورت داوطلبانه عوارض به شهرداری پرداخت می‌کنند.

عبوری  با اشاره به بی اعتنایی معنا دار و برخی از رسانه‌ها زرد و تربیون های مخالف، گفت: از روز اول که بنده در شهرداری ساری شروع به کار کردم مخالفت را شروع کردند و می‌گفتند عبوری از رانت خانواده شهید بر مسند شهرداری ساری استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه 36 ماه از خدمت بنده در شهرداری ساری می‌گذرد، گفت:  مردم باید قضاوت کنند که آنهایی که به اندازه عبوری سن داشته‌اند بیشتر خدمت کردند یا من.

شهردار ساری با بیان اینکه این افتخار من است که به راحتی خدمت وزا و سران قوا می‌رسم؛ تصریح کرد:  در دو سه سال اخیر که وضعیت مالی دولت بد شده و از فروش نفت 140 دلاری خبری نیست به اندازه 20 سال گذشته  اعتبار ملی جذب کردیم.

عبوری گفت: با تثبیت مدیران و تزریق مدیران جوان به بدنه مدیریتی امروز مدیران شهرداری جرات بالایی دارند و مدیران جوان شهرداری را توانمند کردیم و از افکار عمومی و مشاوره نخبگان در اجرای  پروژه‌ها به کارگیری کردیم.

عبوری افزود:  آیا در این دوره مزه خدمت را چشدید و سالها به شما واقعیت را نگفته اند و بارها گفته‌ام ساری شهر بزرگی است اما با درشت نوشتن ساری در کنار آنها ما می‌توانیم با آنها رقابت کنیم.

وی گفت: بارها گفتیم در فصل توزیع بودجه به ما توجه کنند و مقام برادر بزرگی ساری را در توزیع بودجه حفظ کنیم و ما مرکز استان هستیم و مردم همه شهرها در ساری زندگی می‌کنند به جای اینکه ساری را با دیگر مراکز استان ها مقایسه کنند ساری را می‌خواهند با استان‌های دست چندم مقایسه کنند ساری مرکز استان است و باید به آن توجه ویژه‌ای کنند.

شهردار ساری گفت: تا زمانی ساری رشد نکند استان به جایگاه خود نمی‌رسد با توجه به محرومیت زیاد در گذشته ساری تجزیه و کوچک شده است.

وی ادامه داد: مراکز اداری ما چند کاره است و فرودگاه آن در میاندرود و نمایشگاه آن در قائمشهر، دانشگاه در بابلسر و مخابرات در بابل و گمرگ و بنادر آن در نوشهر است.

شهردار ساری گفت: در سال 1369  اولین مکاتبات برای خروج پادگان از ساری شکل گرفت، در سال 88 مجلس قانون کرد تا همه مراکز نظامی از شهر خارج شوند و ارتش در سال 90 درخواست تغییر کاربری زمین به شهرداری ساری ارائه کرد.

وی ادامه داد: در سال 92 پادگان به مزایده گذاشته شده و 85 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار و با مذاکراتی که با آنها داشتیم بخش عظیمی از آن به پارک تبدیل می‌شود و با حضور مردم پادگان ساری را  به پارک تبدیل خواهیم کرد.

عبوری افزود: من سرباز ولایت و خدمت‌گذار مردم و عاشق کار هستم و دغدغه من ساری و مردم این شهر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها